Quote from Funbeat user on 18 August 2016, 11:25Tack Adrian,
Ja jag misstänker att vaselinet sitter kvar längre. Tycker Body Glide verkar lite "smuligt".
Vidöstern ligger på min önskelista, men vågar nog inte än. Körde Husarö Runt 6.3km och tyckte armarna var väl tunga i slutet. 21km får nog förbli
Tack Adrian,
Ja jag misstänker att vaselinet sitter kvar längre. Tycker Body Glide verkar lite "smuligt".
Vidöstern ligger på min önskelista, men vågar nog inte än. Körde Husarö Runt 6.3km och tyckte armarna var väl tunga i slutet. 21km får nog förbli
Quote from Funbeat user on 22 August 2016, 22:01Så vitt jag har kunnat läsa mig till är enda anledningen till att man inte skall använda Vaselin "petroleum baserat" att om man behöver laga har vulkmedlet svårt att fästa.
Själv använder jag Vaselin med stor framgång.
Så vitt jag har kunnat läsa mig till är enda anledningen till att man inte skall använda Vaselin "petroleum baserat" att om man behöver laga har vulkmedlet svårt att fästa.
Själv använder jag Vaselin med stor framgång.
Quote from Funbeat user on 25 August 2016, 11:12Nu körde jag Riddarfjärdssimmet i helgen och testade att köra med Body Glide. Det gick alldeles utmärkt och upplevde inga negativa aspekter alls. Dock kände jag i nacken när jag klev upp att det inte fanns något kvar av det jag applicerat. Så jag kommer n
Nu körde jag Riddarfjärdssimmet i helgen och testade att köra med Body Glide. Det gick alldeles utmärkt och upplevde inga negativa aspekter alls. Dock kände jag i nacken när jag klev upp att det inte fanns något kvar av det jag applicerat. Så jag kommer n
Quote from Elias Engqvist on 25 August 2016, 21:51Ingen som använder Sportslick? Tycker det är bättre än Vaselin!
Ingen som använder Sportslick? Tycker det är bättre än Vaselin!