Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 18:32Vet att logik inte är din starka sida. Heller.
Men vem startade tråden? Svar: Annan än du.
Vad handlar tråden om? Svar: Våtdräkter.
Vem var först OT? Svar: Ajsmään.
Vet att logik inte är din starka sida. Heller.
Men vem startade tråden? Svar: Annan än du.
Vad handlar tråden om? Svar: Våtdräkter.
Vem var först OT? Svar: Ajsmään.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 12:11Men vem startade tråden "dött forum"? Svar: Annan än du.
Vad handlar tråden om? Svar: Forumet
Vem var först OT? Svar: Du.
Men vem startade tråden "dött forum"? Svar: Annan än du.
Vad handlar tråden om? Svar: Forumet
Vem var först OT? Svar: Du.
Quote from Elias Engqvist on 13 July 2012, 12:31Varför skriver du om det här?
Varför skriver du om det här?
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 15:06Tycker det är riktigt dåligt utav en hel del av våtdräktstillverkarna att de lyckas få sömmar/skarvar etc på känsliga ställen.
Har samma problem med min Orca 3.5a, den har en svetsad skarv mitt på halsen som gärna naggar lite. Undrar lite hur de tänkte d
Tycker det är riktigt dåligt utav en hel del av våtdräktstillverkarna att de lyckas få sömmar/skarvar etc på känsliga ställen.
Har samma problem med min Orca 3.5a, den har en svetsad skarv mitt på halsen som gärna naggar lite. Undrar lite hur de tänkte d
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 22:28@Adrian x 2 (t+)
Och jag håller med om det där med vaselin. Glömde/tänkte inte på det i Luleå och fick ett rejält skavsår men i Vansbro kom jag ihåg det och trots att det inte hunnit läka helt efter Luleå så fick jag inga nya problem.
@Adrian x 2 (t+)
Och jag håller med om det där med vaselin. Glömde/tänkte inte på det i Luleå och fick ett rejält skavsår men i Vansbro kom jag ihåg det och trots att det inte hunnit läka helt efter Luleå så fick jag inga nya problem.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 22:41Hur gör ni för att inte kladda runt? Kan tänka mig att i en stressad situation är det lätt att pilla på fel saker och vaselin runt ögonhålorna och på simglasen kan ju inte vara någon höjdare...
Hur gör ni för att inte kladda runt? Kan tänka mig att i en stressad situation är det lätt att pilla på fel saker och vaselin runt ögonhålorna och på simglasen kan ju inte vara någon höjdare...
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 23:06Jag drag upp dräkt halvvägs sedan smörja nacken torka händerna och försätter med dräkt. Jag alltid börja detta process ca30min innan tävling
Jag drag upp dräkt halvvägs sedan smörja nacken torka händerna och försätter med dräkt. Jag alltid börja detta process ca30min innan tävling
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 13:28Det gäller att hålla fingrarna i styr och inte kladda runt, Anders.
Det gäller att hålla fingrarna i styr och inte kladda runt, Anders.
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 16:27Tunna engångshandskar i plast.
Tunna engångshandskar i plast.
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 16:50Så vitt jag vet så är handskar förbjudet på tävling.
Så vitt jag vet så är handskar förbjudet på tävling.