Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 15:20Jag skulle tolka det som helt enkelt trötta ben. Linement är din vän...
Jag har tippsat om det förut men RADITAL är ungdom på flaska. Luktar starkt däremot så det går inte att ha på jobbet t.ex.
Jag skulle tolka det som helt enkelt trötta ben. Linement är din vän...
Jag har tippsat om det förut men RADITAL är ungdom på flaska. Luktar starkt däremot så det går inte att ha på jobbet t.ex.
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 15:31Ska plocka upp ett linement 🙂
Men tror att jag har överansträngt mig något. Varit extremt sömnig, seg och sovigt oroligt. Helt energilös. Har haft det nästan en vecka, men eftersom jag tenderar piggna till på eftermiddagen så har jag svårt att låta bli
Ska plocka upp ett linement 🙂
Men tror att jag har överansträngt mig något. Varit extremt sömnig, seg och sovigt oroligt. Helt energilös. Har haft det nästan en vecka, men eftersom jag tenderar piggna till på eftermiddagen så har jag svårt att låta bli
Quote from Urban Nilsson on 3 May 2007, 15:40> dov smärta i mina "sken"ben
Benhinneinflammation? Det du skriver stämmer rätt bra på hur inflammationen visar sig.
Spring på Johan. Benhinneinflammation är en valpsjukdom 😉
> dov smärta i mina "sken"ben
Benhinneinflammation? Det du skriver stämmer rätt bra på hur inflammationen visar sig.
Spring på Johan. Benhinneinflammation är en valpsjukdom 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 15:44Linement i all ära, men de suger. Kallvattenbad är en dunderkur i jämförelse.
Får du inte mer ont under eller strax efter träningen så utgör det sannolikt ingen fara att träna. Känner du dig hängig överlag så luktar det infektion.
Linement i all ära, men de suger. Kallvattenbad är en dunderkur i jämförelse.
Får du inte mer ont under eller strax efter träningen så utgör det sannolikt ingen fara att träna. Känner du dig hängig överlag så luktar det infektion.
Quote from Therese Woodhill on 3 May 2007, 16:04Daniel, jag har haft benhinneinflammation på båda sidorna samtidigt så jag vet hur det känns och det är inget mot vad jag känner nu.;)
Daniel, jag har haft benhinneinflammation på båda sidorna samtidigt så jag vet hur det känns och det är inget mot vad jag känner nu.;)
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 21:46Aloe Rub har vi hemma också, funkar fin fint tillsammans med lite massage.
Aloe Rub har vi hemma också, funkar fin fint tillsammans med lite massage.