Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 20:26Prova att åka med tåclips och spurtklossar ett tag. Då är SPD och alla liknande system en barnlek efter det.
Prova att åka med tåclips och spurtklossar ett tag. Då är SPD och alla liknande system en barnlek efter det.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 12:09har gjort några vurpor själv. 🙂 Ena gången var när vi hade cykling med en hovet farsta grupp. precis när vi ska starta efter ett stopp så klickar foten i innan jag ens satt mig ordentligt så jag föll åt vänster... vet inte vad som är värst...att kroppe
har gjort några vurpor själv. 🙂 Ena gången var när vi hade cykling med en hovet farsta grupp. precis när vi ska starta efter ett stopp så klickar foten i innan jag ens satt mig ordentligt så jag föll åt vänster... vet inte vad som är värst...att kroppe
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 21:33Ha, ha, vad skönt att höra att det inte bara är jag som lyckats med detta! Det hände flera gånger på rad de första veckorna jag cyklade racer... Den snyggaste var när precis bredvid ett par tonårsgrabbar som spelade fotboll på asfaltsplanen bakom huset dä
Ha, ha, vad skönt att höra att det inte bara är jag som lyckats med detta! Det hände flera gånger på rad de första veckorna jag cyklade racer... Den snyggaste var när precis bredvid ett par tonårsgrabbar som spelade fotboll på asfaltsplanen bakom huset dä
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 20:03Såg faktiskt 3 stycken som välte i depåerna på Vätternrundan i år. Det verkade fysiskt sett gå bra för samtliga och de såg glada ut efteråt =) Jag har cyklat i tre år med spd och tillhör fortfarande kategorin "inte vält men kommer att göra det". Så för va
Såg faktiskt 3 stycken som välte i depåerna på Vätternrundan i år. Det verkade fysiskt sett gå bra för samtliga och de såg glada ut efteråt =) Jag har cyklat i tre år med spd och tillhör fortfarande kategorin "inte vält men kommer att göra det". Så för va
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 20:37Jag hade två fobier inför VR. Den ena var att få punktering (jag vet, jag borde få massor så att jag får öva på att byta däck) och den andra var att trilla. Klarade mig från båda, men jag såg en som vurpade mitt på vägen (alla framför saktade in p.g.a nåt
Jag hade två fobier inför VR. Den ena var att få punktering (jag vet, jag borde få massor så att jag får öva på att byta däck) och den andra var att trilla. Klarade mig från båda, men jag såg en som vurpade mitt på vägen (alla framför saktade in p.g.a nåt
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 20:58ska trösta en å annan med att jag förra året gjorde en stillastående vurpa i starten på ett lopp - på det sättet,
ska trösta en å annan med att jag förra året gjorde en stillastående vurpa i starten på ett lopp - på det sättet,
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 10:06När jag gjorde min senaste klossvurpa hemma vid brevlådan efter att hämtat posten grävde sig klingan in i min vänstra vad. Till dem som frågar om ärret brukar jag svara: Shark attack...
🙂
När jag gjorde min senaste klossvurpa hemma vid brevlådan efter att hämtat posten grävde sig klingan in i min vänstra vad. Till dem som frågar om ärret brukar jag svara: Shark attack...
🙂
Quote from ellen olsson on 15 June 2009, 11:09Har du drivpaketet på vänster sida?
Har du drivpaketet på vänster sida?
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 11:13På något sätt lyckades jag få loss foten under fallet samt trassla i benet under cykeln, eller hur det nu gick till. Jag såg ju inte själv.
Men jag såg efteråt att blod och olja blandat är ganska snyggt.
På något sätt lyckades jag få loss foten under fallet samt trassla i benet under cykeln, eller hur det nu gick till. Jag såg ju inte själv.
Men jag såg efteråt att blod och olja blandat är ganska snyggt.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 11:22Poäng för uppfinningsrikedom tycker jag (t+)
Nybörjarmärke på/i vänstra benet är ovanligt.
Edit: jag fick ett på baksida höger axel en gång när pannlampan tonade ut (#)
Poäng för uppfinningsrikedom tycker jag (t+)
Nybörjarmärke på/i vänstra benet är ovanligt.
Edit: jag fick ett på baksida höger axel en gång när pannlampan tonade ut (#)