Quote from Guest on 17 February 2011, 11:01Efter att sökt runt lite här på FB så tycker jag att har en fråga ang. musik som inte har något bra svar. Låtar och listor finns det massor med bra tips om men jag vill ha förslag på album som funkar. Greatest är ok men inte typ Absolute. Ett av de försla
Efter att sökt runt lite här på FB så tycker jag att har en fråga ang. musik som inte har något bra svar. Låtar och listor finns det massor med bra tips om men jag vill ha förslag på album som funkar. Greatest är ok men inte typ Absolute. Ett av de försla
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 11:11The Sisters of Mercy
"A slight case of overbombing"Tveklöst.
Eller nej...
The Sisters of Mercy
"Vision Thing" från 2006 med extended edition av några av mina favoritlåtar!Jo. Så får det bli. Nyutgåvan av Vision Thing är bäst.
The Sisters of Mercy
"A slight case of overbombing"
Tveklöst.
Eller nej...
The Sisters of Mercy
"Vision Thing" från 2006 med extended edition av några av mina favoritlåtar!
Jo. Så får det bli. Nyutgåvan av Vision Thing är bäst.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 11:11Tubular Bells. Eller Daft Punks första. Eller något med Kjell Höglund.
Tubular Bells. Eller Daft Punks första. Eller något med Kjell Höglund.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 11:13Antagligen Jesus & Mary Chain - Munki.
Just idag, i alla fall.
Antagligen Jesus & Mary Chain - Munki.
Just idag, i alla fall.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 11:14"Frågan är alltså: Om du bara får ta med dig en skiva/album till en öde ö, där det enda roliga som finns att göra är att springa, vilken skulle du ta med då?"
Vilken fråga! *lol*
Tror inte att löpning skulle vara det primära man skulle göra om man blev s
"Frågan är alltså: Om du bara får ta med dig en skiva/album till en öde ö, där det enda roliga som finns att göra är att springa, vilken skulle du ta med då?"
Vilken fråga! *lol*
Tror inte att löpning skulle vara det primära man skulle göra om man blev s
Quote from Fredric Lagerström on 17 February 2011, 11:18Jag tycker bara man får välja en skiva, sen får man inte ändra sej.
Jag tycker bara man får välja en skiva, sen får man inte ändra sej.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 11:22En diskus.
En diskus.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 11:32Annica - om du gör som jag och väljer utgåvan A Merciful Release med Sisters of Mercy så slipper du välja samt att man får med deras bästa låt "First and last and always". (H)
Annica - om du gör som jag och väljer utgåvan A Merciful Release med Sisters of Mercy så slipper du välja samt att man får med deras bästa låt "First and last and always". (H)
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 11:32"Dark side of the moon" är bara 40 minuter.
Är inte det rätt märkligt för en av de mest omvälvande och mest sålda plattorna någonsin?
"Dark side of the moon" är bara 40 minuter.
Är inte det rätt märkligt för en av de mest omvälvande och mest sålda plattorna någonsin?
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 11:46Stefan - Klockrent ju! Tack 😀
Stefan - Klockrent ju! Tack 😀