Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 21:02Tomas: Gentle giant var ju inte mer väntat det!
Du har en poäng i att 4/4 är lättare att springa till, men ska jag till en öde ö och bara får en ynka platta haltar jag gärna om det innebär att jag står ut med musiken längre. 😀
Jag får en rejäl push när
Tomas: Gentle giant var ju inte mer väntat det!
Du har en poäng i att 4/4 är lättare att springa till, men ska jag till en öde ö och bara får en ynka platta haltar jag gärna om det innebär att jag står ut med musiken längre. 😀
Jag får en rejäl push när
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 10:56Jag har personligen inga problem att springa till konstiga taktarter - jag har varit marinerad i 7/8-takt sedan mitten av 80-talet då Marillion och Rush öppnade portarna mot en ny och spännande värld.
Gemene man brukar däremot tycka att musiken är "trasi
Jag har personligen inga problem att springa till konstiga taktarter - jag har varit marinerad i 7/8-takt sedan mitten av 80-talet då Marillion och Rush öppnade portarna mot en ny och spännande värld.
Gemene man brukar däremot tycka att musiken är "trasi
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 11:34>jag har varit marinerad i 7/8-takt sedan mitten av 80-talet då Marillion och Rush öppnade portarna mot en ny och spännande värld.
Rush! Där har vi en konsert jag funderar på att gå på i Maj. De ska tydligen köra Moving pictures. Lite lagom långt före G
>jag har varit marinerad i 7/8-takt sedan mitten av 80-talet då Marillion och Rush öppnade portarna mot en ny och spännande värld.
Rush! Där har vi en konsert jag funderar på att gå på i Maj. De ska tydligen köra Moving pictures. Lite lagom långt före G
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 11:35Aaah, Bill Bruford...
"No air drumming! Bruford can change the timing so fast you could snap your wrist."
Aaah, Bill Bruford...
"No air drumming! Bruford can change the timing so fast you could snap your wrist."
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 11:41Peter: Håller med, men vem är citatet ifrån? Wetton?
Peter: Håller med, men vem är citatet ifrån? Wetton?
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 12:10Börjar bli väldigt obskyrt nu men... härifrån
http://cliqueclack.com/tv/2009/11/03/venture-bros-theyve-gone-full-waco-on-us/
Börjar bli väldigt obskyrt nu men... härifrån
http://cliqueclack.com/tv/2009/11/03/venture-bros-theyve-gone-full-waco-on-us/
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 12:49Biljett till Rush? Check!
Har inte sett dem sen -92 så det börjar bli dags.
Och för att nödtorftigt hålla diskussionen löparrelaterad: när jag ändå är över på fastlandet passar jag såklart på att kuta Kungsholmen runt!
Kan sen Rush lira fantastiska "Ma
Biljett till Rush? Check!
Har inte sett dem sen -92 så det börjar bli dags.
Och för att nödtorftigt hålla diskussionen löparrelaterad: när jag ändå är över på fastlandet passar jag såklart på att kuta Kungsholmen runt!
Kan sen Rush lira fantastiska "Ma
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 12:52Biljett till Iron Maiden: Check!
Såg dem på 80-talet, lite på 90-talet.
Biljett till Iron Maiden: Check!
Såg dem på 80-talet, lite på 90-talet.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 13:10Och de passar utmärkt att galoppera till! 😉
Och de passar utmärkt att galoppera till! 😉