Quote from Elias Engqvist on 17 February 2011, 11:55Ett flygande tefat vore en bra skiva att ha med sig på en öde ö!
Ett flygande tefat vore en bra skiva att ha med sig på en öde ö!
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 13:3040 minuter var synnerligen normal längd på ett album så länge album=vinylplatta. Det går ju visserligen att få in 10-15 minuter till, men då blir spåren mer ihopträngda och ljudkvaliteten lidande.
40 minuter var synnerligen normal längd på ett album så länge album=vinylplatta. Det går ju visserligen att få in 10-15 minuter till, men då blir spåren mer ihopträngda och ljudkvaliteten lidande.
Quote from Fredric Lagerström on 17 February 2011, 13:39Stämmer bra det. Vanligtvis fick man ju in 2 LP på ett C-90 band.
Stämmer bra det. Vanligtvis fick man ju in 2 LP på ett C-90 band.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 13:44Håller med TS Andreas om att Kataklysm är lite för mesiga.
Bättre då med Job For A Cowboy eller Here Comes The Kraken om man vill hålla uppe tempot på sandstranden runt ön.
Håller med TS Andreas om att Kataklysm är lite för mesiga.
Bättre då med Job For A Cowboy eller Here Comes The Kraken om man vill hålla uppe tempot på sandstranden runt ön.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 13:50BILD:http://i51.tinypic.com/2tl0.jpg
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 14:26" Liebe ist fur alle da" med Rammstein, tveklöst (H)
" Liebe ist fur alle da" med Rammstein, tveklöst (H)
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 14:32Ramones - s/t
Ramones - s/t
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 14:38Album is the shit!
Jag rekommenderar:
The Gaslight Anthem - Sink or Swim (rätt soft, men bra att springa till)
Dark Tranquillity - Fiction (den skiva som jag sprungit överlägset mest mil till, men kanske bara om man gillar genren)
Volbeat - Guitar gangs
Album is the shit!
Jag rekommenderar:
The Gaslight Anthem - Sink or Swim (rätt soft, men bra att springa till)
Dark Tranquillity - Fiction (den skiva som jag sprungit överlägset mest mil till, men kanske bara om man gillar genren)
Volbeat - Guitar gangs
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 17:14Midnight Oil - Diesel and dust
Midnight Oil - Diesel and dust
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 20:05Pink´s "Greatest hits -so far" gav mig energi att träna på min crosstrainer i 1 timme häromveckan, så.... Men bästa plattan vet jag inte!
Pink´s "Greatest hits -so far" gav mig energi att träna på min crosstrainer i 1 timme häromveckan, så.... Men bästa plattan vet jag inte!