Quote from Camilla Höög on 15 April 2009, 14:05Reklam med färger och måttlig rörelse ger liv åt webbplatser.
Gainomax-reklamen rör sig lite för mycket och för snabbt för att den ska vara helt behaglig. Intersport-reklamen är mer lagom.
Reklam med färger och måttlig rörelse ger liv åt webbplatser.
Gainomax-reklamen rör sig lite för mycket och för snabbt för att den ska vara helt behaglig. Intersport-reklamen är mer lagom.
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 15:34Jag vet att sajten är reklamfinansierad, det är inte annonser i sig som är problemet, "snälla", trevliga, såna som reklamen för funbeat-tröjor som inte laddas om hela tiden och stjäl bandbredd har jag inga problem med, intersport och några till kan jag ha
Jag vet att sajten är reklamfinansierad, det är inte annonser i sig som är problemet, "snälla", trevliga, såna som reklamen för funbeat-tröjor som inte laddas om hela tiden och stjäl bandbredd har jag inga problem med, intersport och några till kan jag ha
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 16:11Tycker också Gainomax-reklamen är för mycket. Fladdrar och flimrar, irriterande.
Tycker också Gainomax-reklamen är för mycket. Fladdrar och flimrar, irriterande.
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 16:23Var är Gainomax-reklamen?
Var är Gainomax-reklamen?
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 16:26Kolla om du har en reklambanner högst upp på den här sidan. Den växlar mellan FunBeat-tröjor, Intersport/Adidas och Gainomax. Prova att ladda om sidan med Ctrl+R.
Ser du ingen reklam så har du förmodligen någon ad-blocker installerad.
Kolla om du har en reklambanner högst upp på den här sidan. Den växlar mellan FunBeat-tröjor, Intersport/Adidas och Gainomax. Prova att ladda om sidan med Ctrl+R.
Ser du ingen reklam så har du förmodligen någon ad-blocker installerad.
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 16:30Nu får ni sluta skriva att ni inte ser reklamen, tänk om gainomax slutar annonsera och då får Olle inte in några pengar! Vad tror ni hände då?
oj oj vad bra gainomax ser ut att vara, måste genast springa iväg och köpa 😉
Nu får ni sluta skriva att ni inte ser reklamen, tänk om gainomax slutar annonsera och då får Olle inte in några pengar! Vad tror ni hände då?
oj oj vad bra gainomax ser ut att vara, måste genast springa iväg och köpa 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 16:31I vanliga fall bryr jag mig inte, ser knappt reklamen ens, men den där stör mig. Den gör mig irriterad och klart ovillig att tänka snälla tankar om Gainomax och ännu mer ovillig att köpa något av dem. Ju längre den reklamen ligger där den ligger och retar
I vanliga fall bryr jag mig inte, ser knappt reklamen ens, men den där stör mig. Den gör mig irriterad och klart ovillig att tänka snälla tankar om Gainomax och ännu mer ovillig att köpa något av dem. Ju längre den reklamen ligger där den ligger och retar
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 18:59Tja det finns ju tydligen vissa fördelar med att vara gammal å ha en akut Altzheimer i ryggsäcken.;)...Gainomax har jag inte ens sett så det så.!?.. men jag var ändå lite undrande om dom där dejtingsajterna med typ ryska tjejer..eller så...kändes inte he
Tja det finns ju tydligen vissa fördelar med att vara gammal å ha en akut Altzheimer i ryggsäcken.;)...Gainomax har jag inte ens sett så det så.!?.. men jag var ändå lite undrande om dom där dejtingsajterna med typ ryska tjejer..eller så...kändes inte he
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 19:08Reklam ?..skitsamma tittar inte på det..
Gainomax : nyttigt eller ej..men Vaniljsmaken är god..uj uj..!
Reklam ?..skitsamma tittar inte på det..
Gainomax : nyttigt eller ej..men Vaniljsmaken är god..uj uj..!
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 19:19Välkommen KJ....skitkul!?:D...kör på;)
Välkommen KJ....skitkul!?:D...kör på;)