Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatALDRIG mer gainomax :@
You need to log in to create posts and topics.

Reklam med färger och måttlig rörelse ger liv åt webbplatser.
Gainomax-reklamen rör sig lite för mycket och för snabbt för att den ska vara helt behaglig. Intersport-reklamen är mer lagom.

Jag vet att sajten är reklamfinansierad, det är inte annonser i sig som är problemet, "snälla", trevliga, såna som reklamen för funbeat-tröjor som inte laddas om hela tiden och stjäl bandbredd har jag inga problem med, intersport och några till kan jag ha

Tycker också Gainomax-reklamen är för mycket. Fladdrar och flimrar, irriterande.

Var är Gainomax-reklamen?

Kolla om du har en reklambanner högst upp på den här sidan. Den växlar mellan FunBeat-tröjor, Intersport/Adidas och Gainomax. Prova att ladda om sidan med Ctrl+R.

Ser du ingen reklam så har du förmodligen någon ad-blocker installerad.

Nu får ni sluta skriva att ni inte ser reklamen, tänk om gainomax slutar annonsera och då får Olle inte in några pengar! Vad tror ni hände då?

oj oj vad bra gainomax ser ut att vara, måste genast springa iväg och köpa 😉

I vanliga fall bryr jag mig inte, ser knappt reklamen ens, men den där stör mig. Den gör mig irriterad och klart ovillig att tänka snälla tankar om Gainomax och ännu mer ovillig att köpa något av dem. Ju längre den reklamen ligger där den ligger och retar

Tja det finns ju tydligen vissa fördelar med att vara gammal å ha en akut Altzheimer i ryggsäcken.;)...Gainomax har jag inte ens sett så det så.!?.. men jag var ändå lite undrande om dom där dejtingsajterna med typ ryska tjejer..eller så...kändes inte he

Reklam ?..skitsamma tittar inte på det..

Gainomax : nyttigt eller ej..men Vaniljsmaken är god..uj uj..!

Välkommen KJ....skitkul!?:D...kör på;)