Quote from ellen olsson on 17 April 2009, 13:05Har ingen mailat Olle?
Har ingen mailat Olle?
Quote from Urban Nilsson on 17 April 2009, 13:24Helt absurdt. Jag har en 6 år gammal dator och comhems segaste uppkoppling men har inget problem med Funbeat. Snabbt och enkelt som vanligt.
Jag har nyligen uppdaterat Flash. Kan det vara det?
Helt absurdt. Jag har en 6 år gammal dator och comhems segaste uppkoppling men har inget problem med Funbeat. Snabbt och enkelt som vanligt.
Jag har nyligen uppdaterat Flash. Kan det vara det?
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 13:40Håller lite med föregående talare, även om jag förstår att det är frustrerande om man har en väldigt långsam dator. Ok, är man på resa så är det inte mycket att göra. Men om man är hemma så går det att fixa.
Har en närmast antik laptop (50GB, 512mb), ads
Håller lite med föregående talare, även om jag förstår att det är frustrerande om man har en väldigt långsam dator. Ok, är man på resa så är det inte mycket att göra. Men om man är hemma så går det att fixa.
Har en närmast antik laptop (50GB, 512mb), ads
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 13:41Nu såg jag gainomax-reklamen! 🙂 men inga prestandaproblem här.. kör med uppdaterad flash och explorer und alles..
Nu såg jag gainomax-reklamen! 🙂 men inga prestandaproblem här.. kör med uppdaterad flash och explorer und alles..
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 16:26Det är helt ok med reklam på en gratissajt, men inte när reklamen är "felgjord" och tar all bandbredd och datorkraft.
Det är helt ok med reklam på en gratissajt, men inte när reklamen är "felgjord" och tar all bandbredd och datorkraft.
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 00:49Det har inget med din uppkoppling att göra när väl annonsen är laddad. Det sker inget datautbyte efter att en sida laddats i alla fall.
Personligen är jag glad att siten är gratis och tycker Olle kan använda precis de annonsörer som betalar bäst för plat
Det har inget med din uppkoppling att göra när väl annonsen är laddad. Det sker inget datautbyte efter att en sida laddats i alla fall.
Personligen är jag glad att siten är gratis och tycker Olle kan använda precis de annonsörer som betalar bäst för plat
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 00:55Är det någon som uppgraderar sin browser eller sina addon eller motsvarande för att stanna på en site som de inte redan diggar? Känns det som Gainomax kommer vara en produkt som jag kommer att välja? Gillar jag Gainomax reklam?
Är det någon som uppgraderar sin browser eller sina addon eller motsvarande för att stanna på en site som de inte redan diggar? Känns det som Gainomax kommer vara en produkt som jag kommer att välja? Gillar jag Gainomax reklam?
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:07Jag glömde lägga till punkten
c) vi har skaffat ny dator.Den här burken är på väg at gå över till Sonen, det är dags för en ny ... vi har helt enkelt inte kommit igång med att bestämma oss för vad vi ska ha ...
Jag ser att det går åt kapacitet för att
Jag glömde lägga till punkten
c) vi har skaffat ny dator.
Den här burken är på väg at gå över till Sonen, det är dags för en ny ... vi har helt enkelt inte kommit igång med att bestämma oss för vad vi ska ha ...
Jag ser att det går åt kapacitet för att
Quote from Lars Mörrby on 21 April 2009, 10:30Samma problem på jogg.se. När Gainomax-paketet börjar snurra så tar det drygt en halv core även på den siten. Tur att man har en dual-core.. 😉
Kanske vore bra om Olle påpekade för Gainomax att deras reklam retar kunderna snarare än
lockar dem.
Samma problem på jogg.se. När Gainomax-paketet börjar snurra så tar det drygt en halv core även på den siten. Tur att man har en dual-core.. 😉
Kanske vore bra om Olle påpekade för Gainomax att deras reklam retar kunderna snarare än
lockar dem.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:36Dags att uppgradera Z80:an?
Dags att uppgradera Z80:an?