Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatALDRIG mer gainomax :@
You need to log in to create posts and topics.

Vanilj-Gainomax är exakt som smält vaniljglass.

Håller med. Den här annonsen är sjukt irriterande.

Har nån testat nån ad/flash blocker för Google Chrome?

Lingling: Jag håller med ang gainomax-reklamen,
budgetlösning: kan du inte bara scrolla ned så att den inte syns? om du inte kan scrolla, minska fönstret så att du måste scrolla bort den för att se vad sidan innehåller?

Avendesora...vilken inblick i spelets regler!?. Tack för den passningen typ. Men du kunde väl ha väntat några dagar för nu tar väl tråden snart slut!??. Eller är det kanske någon som såg något i scrollen om lösa hundar, löpsteg eller kanske tom om att köp

Ska jag säga Förlåt?
Men mina hundar har sprungit lösa idag... och inte varit i närheten av ngn som inte ville hälsa...
Nya löpskor skulle vara trevligt och jag läser det mesta angående löpteknik 😉
räcker det?

Oki då "Avend".död åt tråden?!

Gainomax-reklamen får även browsern(IE 7) att krascha. Har sett fenomenet på 3 olika datorer nu och det handlar om någon form av fel med flash.

Jag testade på en halvgammal laptop här med Pentium M propp. Den maxar upp i 100% CPU-last när den där Gainomax-flashen drar igång! Kan säkert förklara seghet och krascher.

På min jobbdator (normal PC) drog Gainomax 30-40% CPU medan Intersport bara tog max 10%.
Reklammakare som skapar alldeles för krävande reklam gräver sin egen grav eftersom de gör att fler och fler börja använda adblockers.

Kunde inte logga in igår kväll på en lånedator här på Internetkaféet. Gainomax reklamen låste datorn och tog all kraft.

Olle, ta bort!!