Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 20:56BILD:http://farm3.static.flickr.com/2122/2230897858_d344d556d6.jpg
BILD:http://farm3.static.flickr.com/2122/2230897858_d344d556d6.jpg
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 22:15Jag skickade en länk till den här tråden till Norrmejeriers marknadsavdelning. Det borde ta skruv. 🙂
Jag skickade en länk till den här tråden till Norrmejeriers marknadsavdelning. Det borde ta skruv. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 14:38Hej alla! Nu har Gainomax låtit byta ut bannern till en som inte drar lika mycket resurser. Eventuellt kan ni behöva refresha sidan.
Hej alla! Nu har Gainomax låtit byta ut bannern till en som inte drar lika mycket resurser. Eventuellt kan ni behöva refresha sidan.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 14:50Man blir fortfarande yr i huvudet. (t-)
Man blir fortfarande yr i huvudet. (t-)
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 15:13Drick en Gainomax! Du kanske lider av kolhydratunderskott? 😉
Drick en Gainomax! Du kanske lider av kolhydratunderskott? 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 15:30En banan kanske...
En banan kanske...
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 16:19Ja, den spinner loss bara en gång. På sätt och vis lite tråkigare. Men om jag vore marknadsförare på Norrmejerier skulle jag vara nöjd med att ha nått igenom mediebruset, fått lite känslor i svall och lyckats få produktnamnet nämnt på en rad olika platser
Ja, den spinner loss bara en gång. På sätt och vis lite tråkigare. Men om jag vore marknadsförare på Norrmejerier skulle jag vara nöjd med att ha nått igenom mediebruset, fått lite känslor i svall och lyckats få produktnamnet nämnt på en rad olika platser
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 17:03All reklam är bra reklam
All reklam är bra reklam
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 17:19Håller inte med om det generellt, men jag har faktiskt reflekterat över att Gainomax lyckats med sin reklam på FB. Vi diskuterar den i långa inlägg och många har säkert klickat sig vidare bara för att den diskuteras. Men att all reklam skulle vara bra rek
Håller inte med om det generellt, men jag har faktiskt reflekterat över att Gainomax lyckats med sin reklam på FB. Vi diskuterar den i långa inlägg och många har säkert klickat sig vidare bara för att den diskuteras. Men att all reklam skulle vara bra rek
Quote from ellen olsson on 22 April 2009, 18:27TS verkar ju ha bestämt sig för att aldrig mer köpa Gainomax. Det kan knappast Norrmejerier räkna som ett plus.
TS verkar ju ha bestämt sig för att aldrig mer köpa Gainomax. Det kan knappast Norrmejerier räkna som ett plus.