Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:11Jag älskar Gainomax med jordgubbssmak. Jag belönar mig alltid med en sådan efter ett ordentligt träningspass. Det är nästan så jag blir sugen på att ge mig ut nu för att kunna ta en till....
Jag älskar Gainomax med jordgubbssmak. Jag belönar mig alltid med en sådan efter ett ordentligt träningspass. Det är nästan så jag blir sugen på att ge mig ut nu för att kunna ta en till....
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:13De e faan i mig samma med mig å biran Micke....dags för ett kvällspass??!!??
De e faan i mig samma med mig å biran Micke....dags för ett kvällspass??!!??
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:29Kjell, man undrar vad de skulle säga på Alnagruppen om du kom och sa att: "Ni måste hjälpa mig ur det här missbruket - jag springer 3 mil varje kväll och hivar i mig ett 6-pack öl"
Kjell, man undrar vad de skulle säga på Alnagruppen om du kom och sa att: "Ni måste hjälpa mig ur det här missbruket - jag springer 3 mil varje kväll och hivar i mig ett 6-pack öl"
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:53Mycket intressant frågeställning Micke..????
Skära ner på milen å ölen rakt av vore väl ingen bra ide kanske.!?...å det ena kan ju vara en bekräftelse och belöning av det andra..tja om man tänker efter riktigt noga (vilket jag inte gör så ofta hjälp mig k
Mycket intressant frågeställning Micke..????
Skära ner på milen å ölen rakt av vore väl ingen bra ide kanske.!?...å det ena kan ju vara en bekräftelse och belöning av det andra..tja om man tänker efter riktigt noga (vilket jag inte gör så ofta hjälp mig k
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 23:00Ja, det var det jag tänkte - att de skulle flagga upp dig som det goda, alternativt avskräckande, expemplet för alla missbrukare de tar hand om. "Om du vill fortsätta dricka så är det helt OK, Spring bara en halvmil för varje öl"
Ja, det var det jag tänkte - att de skulle flagga upp dig som det goda, alternativt avskräckande, expemplet för alla missbrukare de tar hand om. "Om du vill fortsätta dricka så är det helt OK, Spring bara en halvmil för varje öl"
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 23:10Ja jag håller faktiskt med dig till viss del Micke..Jobbar vi stenhårt med MEDVETANDEGÖRANDET och SJÄLVKÄNNEDOM så tror jag att vi kan få bort ett stort antal löpare från vägar och motionsspår. Skönt för typ pensionärer,hundägare å alla barnvagnskonduktör
Ja jag håller faktiskt med dig till viss del Micke..Jobbar vi stenhårt med MEDVETANDEGÖRANDET och SJÄLVKÄNNEDOM så tror jag att vi kan få bort ett stort antal löpare från vägar och motionsspår. Skönt för typ pensionärer,hundägare å alla barnvagnskonduktör
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 23:47Fredrik, varför har du slut ? Var de ett val du gjorde eller blev de bara så?
Fredrik, varför har du slut ? Var de ett val du gjorde eller blev de bara så?
Quote from ellen olsson on 23 April 2009, 00:00Jag har inte druckit Gainomax på länge utan satsat på alternativ som ger mer pang för pengarna. Problemen med reklamen har gjort att jag formaliserat avståndstagandet. Jag brukar bojkotta de som inte sköter sig... 🙂
Jag har inte druckit Gainomax på länge utan satsat på alternativ som ger mer pang för pengarna. Problemen med reklamen har gjort att jag formaliserat avståndstagandet. Jag brukar bojkotta de som inte sköter sig... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 00:03ok, jag var bara nyfiken.
ok, jag var bara nyfiken.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 14:55"Hej alla! Nu har Gainomax låtit byta ut bannern till en som inte drar lika mycket resurser. Eventuellt kan ni behöva refresha sidan. "
Jag är innerligt tacksam!Och om mitt gainimaxbruk, jag har faktiskt ett paket stående i kylen ... fast datumet gick u
"Hej alla! Nu har Gainomax låtit byta ut bannern till en som inte drar lika mycket resurser. Eventuellt kan ni behöva refresha sidan. "
Jag är innerligt tacksam!
Och om mitt gainimaxbruk, jag har faktiskt ett paket stående i kylen ... fast datumet gick u