Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 19:04Om TS bara hade knutit näven i fickan och aldrig mer köpte en gainomax, nej. Men nu vart det jättelånga tråden om allt möjligt istället, men det viktiga (för Norrmejerier) är att det nu finns ett stort antal människor som följt den här tråden och nån gång
Om TS bara hade knutit näven i fickan och aldrig mer köpte en gainomax, nej. Men nu vart det jättelånga tråden om allt möjligt istället, men det viktiga (för Norrmejerier) är att det nu finns ett stort antal människor som följt den här tråden och nån gång
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 20:02Nu måste jag få fråga er som testat gainomax. Är den bra? god? smakar? jag har aldrig testat.
Nu måste jag få fråga er som testat gainomax. Är den bra? god? smakar? jag har aldrig testat.
Quote from Elias Engqvist on 22 April 2009, 20:06Du vet hur det är med smaken ...
Jag gillar vanilj-versionen - det är lite som att dricka vaniljsås...
Jag är en gottegris!
Du vet hur det är med smaken ...
Jag gillar vanilj-versionen - det är lite som att dricka vaniljsås...
Jag är en gottegris!
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 20:10Choklad smakar lite som oboy... Fasst lite äckligare
Choklad smakar lite som oboy... Fasst lite äckligare
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 20:12Vanilj är som smält glass eller som sagt vaniljsås
Choklad är inte helt olikt Pucko tycker jag
Vanilj är som smält glass eller som sagt vaniljsås
Choklad är inte helt olikt Pucko tycker jag
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 20:43ja ha, men effekten i förhållande till en macka ex? eller varför inte en banan? eller oboy? är de bara för att de är enkelt ni dricker de?
ja ha, men effekten i förhållande till en macka ex? eller varför inte en banan? eller oboy? är de bara för att de är enkelt ni dricker de?
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:13Jag tycker det är sjukt gott och belönar ofta mig själv med en Gainomax efter träningen. Bananer äter jag så ofta annars så det duger inte som belöning för mig. 😀
Jag tycker det är sjukt gott och belönar ofta mig själv med en Gainomax efter träningen. Bananer äter jag så ofta annars så det duger inte som belöning för mig. 😀
Quote from Elias Engqvist on 22 April 2009, 21:21Jag dricker det av alla ovan nämnda orsaker:
Gott, jag inbillar mig att det är bra att dricka efter träning och det är ENKELT.
Jag dricker det av alla ovan nämnda orsaker:
Gott, jag inbillar mig att det är bra att dricka efter träning och det är ENKELT.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:30En riktigt fet å kall bira smakar alltid bäst efter en liten jogging-runda.?! Jag brukar ta två...å så vad valören anbelangar så är det väl upp till tillfället liksom.
En riktigt fet å kall bira smakar alltid bäst efter en liten jogging-runda.?! Jag brukar ta två...å så vad valören anbelangar så är det väl upp till tillfället liksom.
Quote from ellen olsson on 22 April 2009, 21:36Jag har slutat dricka Gainomax.
Jag har slutat dricka Gainomax.