Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 14:51Jag som är lantis har inte sett/lagt märke till gainomax i affären. Vad kostar dom ungefär?
Jag som är lantis har inte sett/lagt märke till gainomax i affären. Vad kostar dom ungefär?
Quote from Jan Lundquist on 27 April 2009, 14:56Mellan 12 och 20 kr har jag sett. 12 kr på Willys och 20 på gymmet.
Mellan 12 och 20 kr har jag sett. 12 kr på Willys och 20 på gymmet.
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2009, 15:00Jag har sett så mycket som 23:-
Jag har sett så mycket som 23:-
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:00Ove Deremar..(Från Månkarbo) men ICA handlare i Skärplinge har slutat att sälja sportdrycker som Red Bull till alla under arton år....Han säger kort å gott att det inte kan vara bra för yngre att slå i sig den sörjan å han ser också hur speedade dom blir.
Ove Deremar..(Från Månkarbo) men ICA handlare i Skärplinge har slutat att sälja sportdrycker som Red Bull till alla under arton år....Han säger kort å gott att det inte kan vara bra för yngre att slå i sig den sörjan å han ser också hur speedade dom blir.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 19:34Tyckte att reklamen var så dålig så jag bestämde mig tvärt för att sluta köpa Gmax. Tycker inte man skall indoktrinera ungdomar att det är bättre att stoppa i sig fabricerad sörja framför naturlig mat, typ banan. Det finns så mycket skit de stoppar i pake
Tyckte att reklamen var så dålig så jag bestämde mig tvärt för att sluta köpa Gmax. Tycker inte man skall indoktrinera ungdomar att det är bättre att stoppa i sig fabricerad sörja framför naturlig mat, typ banan. Det finns så mycket skit de stoppar i pake
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 13:00Ahhh, vad HÄRLIGT! 😀 Nu går det att surfa på Funbeat och Yahoo mail även på min gamla skrotdator utan allt går segare än sirap med förtjockningsmedel i.
Jag inaktiverade Flash i webbläsaren... (t+)
Ahhh, vad HÄRLIGT! 😀 Nu går det att surfa på Funbeat och Yahoo mail även på min gamla skrotdator utan allt går segare än sirap med förtjockningsmedel i.
Jag inaktiverade Flash i webbläsaren... (t+)
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 13:57Ni vet att det är bara bögar som dricker den här skiten va? det hörs ju:
Gayomax, sitt på den Christer Lindarw!
Ni vet att det är bara bögar som dricker den här skiten va? det hörs ju:
Gayomax, sitt på den Christer Lindarw!
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2009, 14:43Kan du berätta vad det är för fel på bögar Johan Krona?
Kan du berätta vad det är för fel på bögar Johan Krona?
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 15:58Bra fråga Christer!
Bra fråga Christer!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 16:00Det är nog Johan Krona som är skämtet. Något annat kan inte jag hitta iallafall.
Det är nog Johan Krona som är skämtet. Något annat kan inte jag hitta iallafall.