Quote from Guest on 13 December 2008, 13:43Detta kanske inte är så relevant fråga till en löpgrupp utan snarare har det någonting med kroppen att göra. MEN jag frågar ändå.
Hur sparar kroppen och konditionen på alkohol egentligen? Om man t.ex druckit igår ger de då någonting att träna idag?
Har hö
Detta kanske inte är så relevant fråga till en löpgrupp utan snarare har det någonting med kroppen att göra. MEN jag frågar ändå.
Hur sparar kroppen och konditionen på alkohol egentligen? Om man t.ex druckit igår ger de då någonting att träna idag?
Har hö
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 13:53Jag vet bara att en gång hade jag druckit rödvin och ätit pepparkakor kvällen innan och presterade sk*tbra dagen efter....igår blev det 2 rom och cola och det funkade inte alls idag 🙁
Knappast ett svar på din fråga men kanske är det både individuellt o
Jag vet bara att en gång hade jag druckit rödvin och ätit pepparkakor kvällen innan och presterade sk*tbra dagen efter....igår blev det 2 rom och cola och det funkade inte alls idag 🙁
Knappast ett svar på din fråga men kanske är det både individuellt o
Quote from Lars Mörrby on 13 December 2008, 14:00Att du skulle förlora 10 träningspass låter som en skröna.
Däremot tror jag inte att det är bra med hård träning när man är bakis.
Att du skulle förlora 10 träningspass låter som en skröna.
Däremot tror jag inte att det är bra med hård träning när man är bakis.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 14:05Håller med Börje att det låter som en skröna. Hade det stämt hade man legat på minus vid det här laget 🙁
Mikael, jag hittade den här artikeln. http://www.muscles.se/alkohol-forstor-din-kropp-och-traning/
Läs och bli förtvivlad.Hahaha. Då stryker vi ro
Håller med Börje att det låter som en skröna. Hade det stämt hade man legat på minus vid det här laget 🙁
Mikael, jag hittade den här artikeln. http://www.muscles.se/alkohol-forstor-din-kropp-och-traning/
Läs och bli förtvivlad.
Hahaha. Då stryker vi ro
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 14:21bakis behöver man ju inte bli (personligen brukar jag inte bli det) men kan ändå ha druckit en hel del dagen innan.
bakis behöver man ju inte bli (personligen brukar jag inte bli det) men kan ändå ha druckit en hel del dagen innan.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 14:53"Skröna"?
Rör det någon som tillhör svensk elit så stämmer det rätt bra, dels förlorar man det som har byggts upp under senaste veckan o dels så tar det ett par dagar att komma i balans igen
Då tappar man de dagarna också.gör
"Skröna"?
Rör det någon som tillhör svensk elit så stämmer det rätt bra, dels förlorar man det som har byggts upp under senaste veckan o dels så tar det ett par dagar att komma i balans igen
Då tappar man de dagarna också.gör
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 15:19En praktfylla Kan sabba en veckas träning, om du dricker asamycket och t ex bestämmer dig för att brottas med kompisarna en hel kväll. Men om du suttit ner med en god vän och tagit ett par glas vin och blir salongsberusad så bör du kunna slappna av på sam
En praktfylla Kan sabba en veckas träning, om du dricker asamycket och t ex bestämmer dig för att brottas med kompisarna en hel kväll. Men om du suttit ner med en god vän och tagit ett par glas vin och blir salongsberusad så bör du kunna slappna av på sam
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 15:30Finns det något annat än "Praktfylla"?
Finns det något annat än "Praktfylla"?
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 16:12Praktmaja?
Praktmaja?
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 16:27Salongsberusad? 😉
Salongsberusad? 😉