Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 16:04Jag tog 3 glas röttvin i går kväll. Var i gymmet i dag och kunde tom. öka vissa vikter i maskiner och jag rodde 30 min, som jag har allrig gjort förut har orkat bara 20 min. Jag tror att lagom är bäst!(t+)
Jag tog 3 glas röttvin i går kväll. Var i gymmet i dag och kunde tom. öka vissa vikter i maskiner och jag rodde 30 min, som jag har allrig gjort förut har orkat bara 20 min. Jag tror att lagom är bäst!(t+)
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:11Det påminner mig om min favoritbloggare här på Funbeat (bäst att hemlighålla namnet i det här sällskapet) som laddade upp med öl i bastun, rödvin till maten och gin&tonic som sängfösare (!?) för att dan därpå rusa av sig 20 km i ovanligt gott tempo och hu
Det påminner mig om min favoritbloggare här på Funbeat (bäst att hemlighålla namnet i det här sällskapet) som laddade upp med öl i bastun, rödvin till maten och gin&tonic som sängfösare (!?) för att dan därpå rusa av sig 20 km i ovanligt gott tempo och hu
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 22:40Madde,Märre å Micke.
Jag kan berätta att ni är helt klart under den nivå där alkoholen försämrar ens prestationsförmåga dygnet (24 tim) efter intagandet. Och jag hoppas att ni kan hålla den nivån framledes liksom. Om ni av någon festifikationshändelse sku
Madde,Märre å Micke.
Jag kan berätta att ni är helt klart under den nivå där alkoholen försämrar ens prestationsförmåga dygnet (24 tim) efter intagandet. Och jag hoppas att ni kan hålla den nivån framledes liksom. Om ni av någon festifikationshändelse sku
Quote from Elias Engqvist on 7 January 2009, 22:47Själv presterar jag bäst som busschaufför i det läget!
Själv presterar jag bäst som busschaufför i det läget!
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 12:10När jag nämnde min favoritbloggare refererade jag inte till mig själv.
Däremot kan jag berätta att eftersom jag har ett utsatt yrke (säljare) så är det inte helt ovanligt att ett utdraget kundmöte på främmande ort avslutas med ett par öl i baren, 2-3 gl
När jag nämnde min favoritbloggare refererade jag inte till mig själv.
Däremot kan jag berätta att eftersom jag har ett utsatt yrke (säljare) så är det inte helt ovanligt att ett utdraget kundmöte på främmande ort avslutas med ett par öl i baren, 2-3 gl
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 23:47Mjuk i kroppen å mjuk i knoppen //Sokrates.
Underbart att åter få kasta ur sig flåsklern: Detta med alkoholens invärkningar på såväl kroppens funktioner som på hjärnans måste ses som oerhört individuella tabbe knekt. Somliga kan inhalera stora mängder alk
Mjuk i kroppen å mjuk i knoppen //Sokrates.
Underbart att åter få kasta ur sig flåsklern: Detta med alkoholens invärkningar på såväl kroppens funktioner som på hjärnans måste ses som oerhört individuella tabbe knekt. Somliga kan inhalera stora mängder alk
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 16:23kjell där jag praktisera på ica maxi var en kille som talade om att han åkte skidor med en kompis när de hade druckit några glas whisky så de ramlade och skada sig, men jag tränar dan efter fest ibland
kjell där jag praktisera på ica maxi var en kille som talade om att han åkte skidor med en kompis när de hade druckit några glas whisky så de ramlade och skada sig, men jag tränar dan efter fest ibland
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 20:44Tja Madde...det är väl det här med omdömet som kanske inte är det bästa när man fått i sig för mycket. (Både du och jag kan väl enas om detta...i alla fall jag...hehe). Å har man några glas innanför västen så blir ju allt i princip roligare...fast kroppen
Tja Madde...det är väl det här med omdömet som kanske inte är det bästa när man fått i sig för mycket. (Både du och jag kan väl enas om detta...i alla fall jag...hehe). Å har man några glas innanför västen så blir ju allt i princip roligare...fast kroppen
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 21:54kjell precis ingen dör av lite cykling eller löparsteg men man får inte komma in på gymmet om han har druckit
kjell precis ingen dör av lite cykling eller löparsteg men man får inte komma in på gymmet om han har druckit