Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 18:49Älgtacos?
Älgtacos?
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 18:55Nej, inte idag utan helt vanlig dansk kalv på grönbete.
Älgtacos är jättegott!
Nej, inte idag utan helt vanlig dansk kalv på grönbete.
Älgtacos är jättegott!
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 19:04Men gud vad gott med kalv. Det får bli saltimbocca imorgon.
Saltimbocca = hoppa in i munnen
Alkoholtråden återupprättad!
Men gud vad gott med kalv. Det får bli saltimbocca imorgon.
Saltimbocca = hoppa in i munnen
Alkoholtråden återupprättad!
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 19:07Har precis inmundigat en utsökt kalvschnitzel (med dom obligatoriska tillbehören ansjovis, kapris, citron och gott rött). Mmmmmmm 🙂
Har precis inmundigat en utsökt kalvschnitzel (med dom obligatoriska tillbehören ansjovis, kapris, citron och gott rött). Mmmmmmm 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 19:21Det är säkert bra att springa "på" Fia!
//hon me fyllenäsan
Det är säkert bra att springa "på" Fia!
//hon me fyllenäsan
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 19:32Absolut Maria. Det är bara ett liiiitet problem - jag har sån j-a träningsvärk just nu så jag blev tom omgången av "dam från tiden för Dackefejden med rollator" tidigare idag..... (#) Men f-n den som ger sig - klart det går att springa imorgon på något sä
Absolut Maria. Det är bara ett liiiitet problem - jag har sån j-a träningsvärk just nu så jag blev tom omgången av "dam från tiden för Dackefejden med rollator" tidigare idag..... (#) Men f-n den som ger sig - klart det går att springa imorgon på något sä
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 13:44Mikael om jag ska svara hur min kropp regerar ,den regerar bra, för jag var bakfull en gång men gick och träna ändå med världens huvudvärk och magknip,men bakfyllan försvann iaf så jag bruka dra mig självi örat och gå och träna
Mikael om jag ska svara hur min kropp regerar ,den regerar bra, för jag var bakfull en gång men gick och träna ändå med världens huvudvärk och magknip,men bakfyllan försvann iaf så jag bruka dra mig självi örat och gå och träna
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 10:04självklart påverkar det ibland i viss mån men vad gör det? 🙂 Ibland kan det t.o.m få positiv effekt. Kommer aldrig glömma en hockeyträning vi hade tidigt på morgonen med laget efter en tung weekend i fjällen (mycket alkohol). Tränaren trodde inte sina ö
självklart påverkar det ibland i viss mån men vad gör det? 🙂 Ibland kan det t.o.m få positiv effekt. Kommer aldrig glömma en hockeyträning vi hade tidigt på morgonen med laget efter en tung weekend i fjällen (mycket alkohol). Tränaren trodde inte sina ö
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 10:10Var det inte nån som med empiriska tester visade att professionella dartspelare presterade bäst med nån promille i kroppen?
Men då pratar vi inte bakfylla, då pratar vi berusning (t+)
Var det inte nån som med empiriska tester visade att professionella dartspelare presterade bäst med nån promille i kroppen?
Men då pratar vi inte bakfylla, då pratar vi berusning (t+)
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 23:15Har klart för mig att Dart och promille vuxit upp tillsammans..(H)
Har klart för mig att Dart och promille vuxit upp tillsammans..(H)