Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 08:04joachim där ser man ,man kan bli bättre med på vissa saker av alkohol och man blir gladare på nåt sätt . Men jag glömmer aldrg för några år sedan hade jag festat emd sambon till 3.00 skulle upp 6.00 och åka tåg var helt bakis ,de blev för mycket av de go
joachim där ser man ,man kan bli bättre med på vissa saker av alkohol och man blir gladare på nåt sätt . Men jag glömmer aldrg för några år sedan hade jag festat emd sambon till 3.00 skulle upp 6.00 och åka tåg var helt bakis ,de blev för mycket av de go
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 12:07Jag ska på studentkryssning 8 dagar innan mitt första maratonlopp. Kan jag dricka eller påverkar det loppet? Vad tror ni?
/ Sofia (www.runordie.blogg.se)
Jag ska på studentkryssning 8 dagar innan mitt första maratonlopp. Kan jag dricka eller påverkar det loppet? Vad tror ni?
/ Sofia (www.runordie.blogg.se)
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 12:25Drick med måtta så ska det inte påverka något. Men det är onödigt att fresta på kroppen med en praktfylla så nära en mara 🙂
Lagom är bäst 🙂
Drick med måtta så ska det inte påverka något. Men det är onödigt att fresta på kroppen med en praktfylla så nära en mara 🙂
Lagom är bäst 🙂
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 09:32Sofia , jag håller med lady drick med måtta så du inte är riktig bakfull dan efter, tänk på att dricka lika mycket vatten som öl/cider/sprit
Sofia , jag håller med lady drick med måtta så du inte är riktig bakfull dan efter, tänk på att dricka lika mycket vatten som öl/cider/sprit
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 11:06Vanlig vodka innehåller 40% alkohol och 60% vatten. Där har du lösningen direkt.
Vanlig vodka innehåller 40% alkohol och 60% vatten. Där har du lösningen direkt.
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 11:38Mikael tackar så mycket för rådet ,man lär sig något nytt varjedag ;:9
Mikael tackar så mycket för rådet ,man lär sig något nytt varjedag ;:9
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 16:55förresten menar jag 'hur kroppen SVARAR på...' inte sparar
förresten menar jag 'hur kroppen SVARAR på...' inte sparar
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 19:41Va märkligt att diskussionen slutade några dagar före julhelgen...??????
"Vi tar det efter helgerna".!!!..har man ju hört en å annan gång....hehe...
Snackade med en läkare på banketten efter NYC marathon å han sa att det bästa är att dricka så mycket så a
Va märkligt att diskussionen slutade några dagar före julhelgen...??????
"Vi tar det efter helgerna".!!!..har man ju hört en å annan gång....hehe...
Snackade med en läkare på banketten efter NYC marathon å han sa att det bästa är att dricka så mycket så a
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 20:01Karatefylla
Karatefylla
Quote from Elias Engqvist on 29 December 2008, 23:15tål man alkohol sämre då man är vältränad? Jag undrar om jag kan skylla lördagens bravad på det nämligen...
tål man alkohol sämre då man är vältränad? Jag undrar om jag kan skylla lördagens bravad på det nämligen...