Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 20:57Kaj: det där har jag faktiskt också funderat på att göra. En bra idé mao.
Tommy: OK, det är förståeligt 🙂 Lycka till!
Kaj: det där har jag faktiskt också funderat på att göra. En bra idé mao.
Tommy: OK, det är förståeligt 🙂 Lycka till!
Quote from Funbeat user on 1 August 2007, 08:42Fick höra från en arbetskamrat som sprungit Stockholm marathon att efter 30 km börjar kroppen "brytas ner". Det låter väldigt dramatiskt, kan det verkligen stämma?
Fick höra från en arbetskamrat som sprungit Stockholm marathon att efter 30 km börjar kroppen "brytas ner". Det låter väldigt dramatiskt, kan det verkligen stämma?
Quote from Anders Wallerstedt on 1 August 2007, 09:026H, verkar som en kul grej. Har inte provat 6H eller mara, bara mara på IronMan, jag känner efter halva löpningen att bena tar slut.
Vad jag hört så även duktiga löpare känner 3mila gränsen, och sista milen är vilja även för dom.
6H, verkar som en kul grej. Har inte provat 6H eller mara, bara mara på IronMan, jag känner efter halva löpningen att bena tar slut.
Vad jag hört så även duktiga löpare känner 3mila gränsen, och sista milen är vilja även för dom.