Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

På FunBeat kan man registrera alla möjliga träningsformer, och sajten/appen är byggd för att alla önskemål ska fungera kring detta. Det finns en del situationer när mängden träningsformer ställer till problem och det är en vanligt förekommande förfrågan a

Alla tillfällen där det ska filtreras blir det långsamt och krångligt att leta upp alla tänkbara träningsformer. Om jag tex vill ta en snabbkik i min kalender på hur löpningen har sett ut senaste tiden blir det ett helt företag om jag ska leta upp och kli

Håller med Robert, av precis samma skäl.

Jag har också valt att nyttja så få träningsformer som möjligt eftersom det är på tok för rörigt och spretigt. Om jag springer så registrerar jag det som Löpning, cykling blir Cykling, styrka blir Styrketräning osv. oberoende av om jag kört intervaller, b

Har länge undrat varför det finns över 20 olika Yoga-varianter. Löjligt!

Undrar också om det är seriöst att folk tränar "snöbollskrig".

Jag tycker simning kan var en grupp.

Man har en kommentar fält där man kan beskriver om det var teknik, öppet vatten, crawl, bröst osv.

I värste fall kan jag tänka mig en simning och en OW simning. Men att ha de olika simsätt känns overkill.

Dubbel postning 🙁

Håller med Olle att det kan bli lite knas, en solklar gruppering för mig är förmodligen helknasigt för någon annan, speciellt i knivigare träningsformer som Olle ger exempel på.
Jag har för mig att tidigare här på funbeat så hamnade samtliga av de träning

Helt enug med AA om att kunna gruppera saker inom ett pass också. Att tex registrera ett brickpass i triathlonträning är hopplöst att göra vettigt nu. Kunde man gruppera träningsformer i ett och samma pass skulle det gå att lösa i samma penseldrag som man

Kanske att det ska finnas enkla pass där man bara anger ex. löpning och eventuellt en underkategori intervall eller vad man nu gjort.
Sen kan de som kör duathlon, multisport eller andra pass med multipla aktiviteter slå på ett avancerat läge där man kan d