Quote from Funbeat user on 30 March 2014, 09:42Jag tänker mig ju bara att tex de flesta av träningsformerna inom ridning ses som "onödigt många" medans det för mig (med egen häst) och andra som tränar flera av de olika ridsportsdisciplinerna vill kunna skilja på det i den egna träningen. Sen GILLAR ja
Jag tänker mig ju bara att tex de flesta av träningsformerna inom ridning ses som "onödigt många" medans det för mig (med egen häst) och andra som tränar flera av de olika ridsportsdisciplinerna vill kunna skilja på det i den egna träningen. Sen GILLAR ja
Quote from Camilla Höög on 30 March 2014, 21:44Det mesta ryms alldeles utmärkt under träningsformen "Övriga aktiviteter" med lämplig kommentar. Varje aktivitet man gör måste inte finnas med som en egen träningsform.
Om man fortsätter på den inslagna banan så blir det bara mer och mer absurda tränings
Det mesta ryms alldeles utmärkt under träningsformen "Övriga aktiviteter" med lämplig kommentar. Varje aktivitet man gör måste inte finnas med som en egen träningsform.
Om man fortsätter på den inslagna banan så blir det bara mer och mer absurda tränings
Quote from Elias Engqvist on 30 March 2014, 22:07Och vad som är snabb för dig...
Och vad som är snabb för dig...
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 22:32@Olle
* Träningsformsväljaren i formuläret där du registrerar träning visar nu dina egna träningsformer från längre tillbaka i tiden än innan (nu 1000 dagar, tidigare 60 dagar).*För min del så kändes det inte som en förbättring - nu blev listan väldigt
@Olle
* Träningsformsväljaren i formuläret där du registrerar träning visar nu dina egna träningsformer från längre tillbaka i tiden än innan (nu 1000 dagar, tidigare 60 dagar).*
För min del så kändes det inte som en förbättring - nu blev listan väldigt