Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu har vi gjort några mindre justering rörande träningsformsväljarna:

* Analysfunktionen Mina rapporter: Om man filtrerar på träningsform, så visar listan nu de träningsformer du själv använt, först i listan.
* Träningsformsväljaren i formuläret där du r

Tack Olle, det blev nog bra det där! Får pröva lite mer.

Insåg att det i "min topplista" inte går att filtrera på samma smidiga sätt eftersom även vännernas träning skall med, men det kan väl vara som det är så länge.

"Några exempel: Är "Löpstyrketräning" löpning eller styrketräning? Är det Kondition eller Styrketräning? Ska Spinning läggas under Cykling eller är det t.ex. Gruppträning? Är alla pass som heter Body* av gruppen Body eller är det motionsträning, eller kan

Jag har också övergått till att använda bara "löpning" för alla pass. Men så är det ju någon jävla tävling som valt formen "löpning-långdistans" och då kommer ju inte den med på topplistan.

Sen om jag skall jämföra min träning med någon som väljer alla u

Mitt förslag är att bara definiera huvudkategorier och sedan låta varje användare definiera sina egna underkategorier.

Anders S skriver: Och våga ställa er frågan för vem skall sidan vara och gör ändringarna utifrån det. Det tror jag är enda vägen för funbeat att överleva på sikt.

Är det bara jag eller kändes det där som en önskan om att funbeat skulle röra sig i en mer

VAd är det för elitism i att stryka Löpstyrketräning och Kajakpolo?

Jag tycker det är hur rörigt som helst och vet inte vem som vill ha det, elit eller blåbär.

Keep it simple.

Jag önskar inte bort någon från Funbeat. Jag vill förstå vad Funbeat vill vara och var man är på väg. När jag förstår det så vet jag bättre om det är en sida för mig. Nu upplever jag Funbeat som rörigt och spretigt i alla tänkbara riktningar.

Sen gillar

Jag har inga problem med att det finns många träningsformer. Det är ju bara att välja i listan det jag vill registrera, resten kan jag ju strunta i. Och den dagen jag HAR tränat kajakpolo eller snöbollskrig så är det ju kul att det finns! 🙂

Däremot kan

Jag har använt de träningsformer som finns och jag har använt egna markeringar under för att kunna sålla fram vad jag gjort. T ex kanske jag cyklar/simmar/springer enligt ett träningsprogram, såna pass som det finns en tanke bakom. Samtidigt kanske jag av