Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAllmän snacktråd
You need to log in to create posts and topics.

Citerat ur min blogg:

Åh nej, telefonen ringde nyss och jag blev påmind om att det ska ätas kräftor ikväll. Vad göra? Trevligt såklart, men jag tänker inte tillbringa årets förmodligen sista dag med fint väder med att vara bakis. Imorgon ska det ju cykla

Jag var på kräftskiva förra veckan utan att dricka något annat än Coca Cola. Nemma problemma.
Ha det så trevligt.

Konsten är att sluta dricka när biran smakar som bäst. Enklast att göra om man dricker i sin ensamhet, för mig i alla fall.

Eller så ingår du ett vad med lämpligt tävlingsinriktad människa om vem som kan låta bli spriten längst tid. Det rekommenderas, även om jag gjorde misstaget - eller hur man nu ser det - att ingå ett dylikt vad med Fredrik Ericsson (som kommer köra tempot

I helgen blir det flyttstök, Finnkamp å Tjejmil.

Jag hade planer i kväll som resulterade i att jag inte köpte någon öl trots att jag var riktigt sugen, sen blev de planerna inställda och systemet var redan stängt, ganska glad för det är jag ikväll! 🙂
Fått spenderat en timme eller så att prata med samma

Ojoj, man är ifrån FB i två dagar, och plötsligt så har man ett drygt jobb med att gå igenom trådarna i singelforumet för att inte missa något! Hard work! 🙂

Jag håller med du Johan. Undrar när jag ska hinna med mitt jobb...

Jag är helt... Jag vet inte! ... Jag tror inte jag kommer passa in i den här tråden så länge till, med lite tur.. 🙂
"Han den där" har lovat att han ska komma och hälsa på innan det nya året kommer! Han låter mig tydligt veta att han tycker om mig, och j

Här finns ingen bitterhet, lever livets glada dagar.