Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 16:05det går bra att lsäa det mtesa som srivks häjnran är rtät fniuilrg sak alla adrnra sölsar bara brot sin tid med att rtäta vrarnada
det går bra att lsäa det mtesa som srivks häjnran är rtät fniuilrg sak alla adrnra sölsar bara brot sin tid med att rtäta vrarnada
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 16:24Jo precis, fast det största problemet med om folk stavar förmycket fel är att kanske andra lär om sig fel? 😮 Fy och vä.
Neh bryr mig inte så mycket.. Säger vi. Man vänjer sig om inte annat!Jag har värvat nytt folk till funbeat idag! Icke svenskar! 😀
Jo precis, fast det största problemet med om folk stavar förmycket fel är att kanske andra lär om sig fel? 😮 Fy och vä.
Neh bryr mig inte så mycket.. Säger vi. Man vänjer sig om inte annat!
Jag har värvat nytt folk till funbeat idag! Icke svenskar! 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 19:55Åhh...efter att ha läst tråden "Grenoble - Mont Ventoux(en reseberättelse)" i cykelforumet blev jag sååå sugen! Var tvungen att iaf gå ut och tvätta/justera cykeln, smörja kedjan osv. Till helgen får det nog bli en långtur...I cant wait 🙂
Åhh...efter att ha läst tråden "Grenoble - Mont Ventoux(en reseberättelse)" i cykelforumet blev jag sååå sugen! Var tvungen att iaf gå ut och tvätta/justera cykeln, smörja kedjan osv. Till helgen får det nog bli en långtur...I cant wait 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 23:09nääää, Messer schmidt heter det väl?!
nääää, Messer schmidt heter det väl?!
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 16:46när bisser wasser tror jag
när bisser wasser tror jag
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 16:49Den absolut roligaste är faktiskt besser weisser... Den besserwisser finns inte som klarar att gggaaah låta bli att hugg på den! 😉
Den absolut roligaste är faktiskt besser weisser... Den besserwisser finns inte som klarar att gggaaah låta bli att hugg på den! 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 16:52du det heter faktiskt morsa på svenska!
du det heter faktiskt morsa på svenska!
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 16:53Morsa? Öhh hej hej Mange lelle.
Morsa? Öhh hej hej Mange lelle.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 16:56Är morsa och beserwisser samma sak?
Är morsa och beserwisser samma sak?
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 17:43Har aldrig blivit kallad för Mange....
Flinar morsa och bess....den tog skruv!
Har aldrig blivit kallad för Mange....
Flinar morsa och bess....den tog skruv!