Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 22:10Då tar det ju 43 dagar om ma håller på varje kväll. Vojne, vojne...
Då tar det ju 43 dagar om ma håller på varje kväll. Vojne, vojne...
Quote from Fredric Lagerström on 25 August 2008, 22:13Ja och jag borde leva tills jag blir sissådär 860 år.
Ja och jag borde leva tills jag blir sissådär 860 år.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 22:23Klart att man vill vara på andra sidan som du skriver Mika. Vi får väl hoppas och tro att den som kommit fram till siffran 430 är någon som lever i "sex and the city-träsket". Själv har jag inte dejtat 5 gånger i livet ens! (#)
Klart att man vill vara på andra sidan som du skriver Mika. Vi får väl hoppas och tro att den som kommit fram till siffran 430 är någon som lever i "sex and the city-träsket". Själv har jag inte dejtat 5 gånger i livet ens! (#)
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 08:35Då har du 425 ggr kvar...
Då har du 425 ggr kvar...
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 08:42430... då borde jag ligga nära nu. Jag har dejtat hur mycket som helst i mina dagar med varierande framgång men nu kan det nog bara vara en sådär 30-50 kvar. Äntligen! 😉
430... då borde jag ligga nära nu. Jag har dejtat hur mycket som helst i mina dagar med varierande framgång men nu kan det nog bara vara en sådär 30-50 kvar. Äntligen! 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 12:48Hum...och jag som anser att man bör ha sex med varnadra innan man bestämmer sig för om det är den rätte eller inte...flinar...detta kan bli ett roligt år 😀
Hum...och jag som anser att man bör ha sex med varnadra innan man bestämmer sig för om det är den rätte eller inte...flinar...detta kan bli ett roligt år 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 12:49Magnus, det låter nästan lite jobbigt. Men du behöver kanske inte gå så långt med alla 430...
Magnus, det låter nästan lite jobbigt. Men du behöver kanske inte gå så långt med alla 430...
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 13:15Nej...det är nog ingen bra idé helt enkelt....
skulle ju kunna försöra mitt ryckte!
Nej...det är nog ingen bra idé helt enkelt....
skulle ju kunna försöra mitt ryckte!
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 13:42Vad är det för rykte *Nyfiken*
Vad är det för rykte *Nyfiken*
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 13:43Att han inte kan stava 😉
Eller ryckte det till nånstans? *fniss*
Att han inte kan stava 😉
Eller ryckte det till nånstans? *fniss*