Quote from Emma Sjöberg on 15 August 2008, 07:38Härligt att det är Cykel som gäller Marie! 😀
Härligt att det är Cykel som gäller Marie! 😀
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 08:12Men det är väl klart att det är cykel som gäller 🙂 fast det är ju en transportsträcka, men det är 18km fram och tillbaka 🙂 Lite lagomt så där. Sen för min del så är det skonsamt för knät, och stärkande på samma gång.
Men det är väl klart att det är cykel som gäller 🙂 fast det är ju en transportsträcka, men det är 18km fram och tillbaka 🙂 Lite lagomt så där. Sen för min del så är det skonsamt för knät, och stärkande på samma gång.
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 09:08Helgen består av supercomp, IKEA-besök, ideellt arbete åt klubben och givetvis lite socialt umgänge med vänner.
Helgen består av supercomp, IKEA-besök, ideellt arbete åt klubben och givetvis lite socialt umgänge med vänner.
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 11:09Woho! Det märks att man inte cyklat på ett tag när man på vägen hem stannar typ 4 gånger för att rumpan/benet somnar 😛 haha.. 😀
Skönt var det iaf 19,11km blev det 🙂
Woho! Det märks att man inte cyklat på ett tag när man på vägen hem stannar typ 4 gånger för att rumpan/benet somnar 😛 haha.. 😀
Skönt var det iaf 19,11km blev det 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 12:37Bra jobbat Marie! Jag cyklar kortare än dig till jobbet och fick vagga in på sportbutiken redan dag 2 för att köpa vadderade cykelbyxor. Nu mår lilla (?) gumpen bättre 🙂
Bra jobbat Marie! Jag cyklar kortare än dig till jobbet och fick vagga in på sportbutiken redan dag 2 för att köpa vadderade cykelbyxor. Nu mår lilla (?) gumpen bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 13:01Hehe, jo jag ska nog köpa det när jag får pengar, och handskar också, får massa ont i händerna 🙁
Nu hoppas jag bara att jag kan få ordning på ipoden så man kan få lite "sällskap" också. 🙂
Hehe, jo jag ska nog köpa det när jag får pengar, och handskar också, får massa ont i händerna 🙁
Nu hoppas jag bara att jag kan få ordning på ipoden så man kan få lite "sällskap" också. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 13:27Så där, nu är min "stressiga" vecka över. 🙂 Hänt mycket mer denna vecka än vad jag är van vid, men det verkar ha gått ganska bra, är inte helt slut, och inte helt borta, bara lite 🙂
Jag har hunnit med en måttligt bra mängd motion, ska bara hinna med li
Så där, nu är min "stressiga" vecka över. 🙂 Hänt mycket mer denna vecka än vad jag är van vid, men det verkar ha gått ganska bra, är inte helt slut, och inte helt borta, bara lite 🙂
Jag har hunnit med en måttligt bra mängd motion, ska bara hinna med li
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 07:28God morgon, hur har helgen varit? 🙂
God morgon, hur har helgen varit? 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 09:36För jävlig, själv?
För jävlig, själv?
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 11:09Lite sömn men annars har den varit helt underbar en av dom bästa helgerna i sommar:D trotts att jag inte fick något ragg......... eee jag fick ett: kompisens fd och jag är inte intresserad men hon verkar inte förstå det så jag får väll tala om det för hen
Lite sömn men annars har den varit helt underbar en av dom bästa helgerna i sommar:D trotts att jag inte fick något ragg......... eee jag fick ett: kompisens fd och jag är inte intresserad men hon verkar inte förstå det så jag får väll tala om det för hen