Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAllmän snacktråd
You need to log in to create posts and topics.

Härligt att det är Cykel som gäller Marie! 😀

Men det är väl klart att det är cykel som gäller 🙂 fast det är ju en transportsträcka, men det är 18km fram och tillbaka 🙂 Lite lagomt så där. Sen för min del så är det skonsamt för knät, och stärkande på samma gång.

Helgen består av supercomp, IKEA-besök, ideellt arbete åt klubben och givetvis lite socialt umgänge med vänner.

Woho! Det märks att man inte cyklat på ett tag när man på vägen hem stannar typ 4 gånger för att rumpan/benet somnar 😛 haha.. 😀
Skönt var det iaf 19,11km blev det 🙂

Bra jobbat Marie! Jag cyklar kortare än dig till jobbet och fick vagga in på sportbutiken redan dag 2 för att köpa vadderade cykelbyxor. Nu mår lilla (?) gumpen bättre 🙂

Hehe, jo jag ska nog köpa det när jag får pengar, och handskar också, får massa ont i händerna 🙁
Nu hoppas jag bara att jag kan få ordning på ipoden så man kan få lite "sällskap" också. 🙂

Så där, nu är min "stressiga" vecka över. 🙂 Hänt mycket mer denna vecka än vad jag är van vid, men det verkar ha gått ganska bra, är inte helt slut, och inte helt borta, bara lite 🙂
Jag har hunnit med en måttligt bra mängd motion, ska bara hinna med li

God morgon, hur har helgen varit? 🙂

För jävlig, själv?

Lite sömn men annars har den varit helt underbar en av dom bästa helgerna i sommar:D trotts att jag inte fick något ragg......... eee jag fick ett: kompisens fd och jag är inte intresserad men hon verkar inte förstå det så jag får väll tala om det för hen