Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 22:49@Johan L: Brudfjället! Där trampade vi, tre förvånade brudar, i juni.. karta med höjdkurvor ska man nog ha, när man är på cykelsemester. My God alltså. 🙂
@Johan L: Brudfjället! Där trampade vi, tre förvånade brudar, i juni.. karta med höjdkurvor ska man nog ha, när man är på cykelsemester. My God alltså. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 22:58Helena för tusan, det är väl bättre med riktigt dejt än att läsa & skriva i singelforumet. Bah...!
Helena för tusan, det är väl bättre med riktigt dejt än att läsa & skriva i singelforumet. Bah...!
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 23:38Linus, vatten och havregrynsgröt?? Har du vatten till eller på havregrynsgröten. Fick läskiga bilder i huvudet...
Linus, vatten och havregrynsgröt?? Har du vatten till eller på havregrynsgröten. Fick läskiga bilder i huvudet...
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 00:28På såklart! 😉
Jag tänker själv laga min första(Självgjorda) skål havregrynsgröt till frukost imorgon.
Go me!
På såklart! 😉
Jag tänker själv laga min första(Självgjorda) skål havregrynsgröt till frukost imorgon.
Go me!
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 01:11Lycka till!! 🙂
Lycka till!! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 07:58Zanna: Vart jag har vattnet till gröten är humörstyrt men eftersom Charlie Sheen är en humörhöjare så hamnade vattnet denna gång i en flaska bredvid gröten.
Zanna: Vart jag har vattnet till gröten är humörstyrt men eftersom Charlie Sheen är en humörhöjare så hamnade vattnet denna gång i en flaska bredvid gröten.
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 08:02Phew! Morgon passet av Rehaben avklarat, genomsvettig är jag o/
Var sugen på att ta en tidigare buss och hinna in till stan och simma innan ATn (Arbetsterapin) men sen insåg jag att jag typ hade 1min att hitta alla grejer och packa innan bussen gick, så
Phew! Morgon passet av Rehaben avklarat, genomsvettig är jag o/
Var sugen på att ta en tidigare buss och hinna in till stan och simma innan ATn (Arbetsterapin) men sen insåg jag att jag typ hade 1min att hitta alla grejer och packa innan bussen gick, så
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 08:07Veckan -> Jobba, gå genom hela stan idag, betala igen en skuld till morsan, fest på lördag.
Veckan -> Jobba, gå genom hela stan idag, betala igen en skuld till morsan, fest på lördag.
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 17:20Sofia E, skönt att du kan backa upp mig...för idag blev det av. Det gick över förväntan. Jag var lite försiktig på vägen till Lång-ed för jag var ju tvungen att ha krut kvar till hemvägen också, men det gick ju riktigt bra. Vad ska nästa mål bli tro... :-
Sofia E, skönt att du kan backa upp mig...för idag blev det av. Det gick över förväntan. Jag var lite försiktig på vägen till Lång-ed för jag var ju tvungen att ha krut kvar till hemvägen också, men det gick ju riktigt bra. Vad ska nästa mål bli tro... :-
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 17:22Du ser lite förvånad ut, skrämde telefonen dig? 🙂
Du ser lite förvånad ut, skrämde telefonen dig? 🙂