Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAllmän snacktråd
You need to log in to create posts and topics.

Jag är väldigt social av mig, och ja i brist på annat så skriver jag i massa trådar och skapar nya trådar och allt vad man vet..
Men dygnsrytmen är åt helvete!!

ohhH! Jag har nåt skoj att dela med mig av, -1kg sen förra veckan, efter 3 veckors stillest

Jaa, äntligen "helg" 🙂 Nu har jag gjort min arbetsvecka och är ledig några dagar.

Har nu varit och handlat lite oxfilé, klyftpotatis, bea-sås och en flaska rött till kvällens middag.

Låter bättre än min middag 🙁 har aldrig riktigt tagit mig för att handla oxfile...
Så där då har man gjort fullt pass av Fas 1 rehab pass för knäna.. wee 🙂 Drar man det en vecka, för att sen lägga in längre pass 2ggr i veckan nästa vecka 🙂 Går frammåt

Bättre middag vet jag inte? Ibland är korv och stuvade makaroner "bättre" middag. Allt beror på tillfälle och vad man tycker om.

Visserligen 😛
God frukost fick jag iaf 🙂 Ägg och Bacon 🙂
Sov riktigt dåligt i natt så det blev att jag klev ur sängen framåt 13snåret istället för vid 8:30 som planerat :s

Jag kom isäng vid 8-snåret och steg upp aldeles för tidigt, runt 12.
Tog nu första "sippen" på vinet nyss 😀 Tur att man har öron som stoppar smilet, annars hade det gått runt skallen 😀

Kupperat är gött, eller ja... Det som går upp måste också komma ner, lärde jag mig lite så där när jag tog mig en 18km runda på landsvägen (har dock en mountainbike att cykla på, racer ligger i framtidsplanerna, BABY STEPS)... Jag hade totalt glömt bort e

Är det här man skriver vad man ätit?
Middag idag: kokt spaghetti och stekt falukorv. Tillbehör: ketchup.
En meny som säger antingen "singel" eller "barnfamilj"...!

Ja det är ju en allmän tråd, så varför inte dela med sig av vad man åt?
Jag unnade mig lite chokladglass till efterätt också. 🙂 Nu är det dags att ta en dusch och sen spendera några timmar framför datorn med lite nätpolare... oi oi.

Men jösses vad ni skriver! Den här gruppen har verkligen tagit fart de senaste dagarna!

Här har jag just avverkat första jobbdagen efter semestern. Överlevde, men det var knappt! Och så säger folk att jag förväntas gå tillbaka dit i morgon igen... Förstå