Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAllmän snacktråd
You need to log in to create posts and topics.

...och "När Sofia dansar go-go är hela salen med"... 🙂

Hehhe... 😛 Jag har inte riktigt kommit till det där steget att.. Går ut, och jaga ännu, för mig var det ett stort steg att gå med i denna gruppen och se hur bra det gick!
Jag tog den där långa promenaden igår, och jag har INTE ont i knäna idag! jag är he

nä jakten kan väl kvitta men dansa bör man..! 🙂

Notera att texten handlar om när Sofia dansar go-go på Ordenshuset i Hällbrottet utanför Kumla, tänk att det var det sånt röj där igår 🙂

Fast det kanske rör sig om en helt annan Sofia då den i låten tar hand om man och barn i veckorna, när inte musiken

Den låten - Sofia dansar go-go - upträdde jag och min bästis med på roliga timmen på mellanstadiet, med egenkoreograferad dans och allt. Som sagt, sådan musik görs inte längre!

jag är helt lost i go-go snacket, men kan bara hålla med om att det går alldeles utmärkt att dansa utan att vara på "jakt."

nä, jag lever dåligt upp till texten.. makebarnisterbandbystböljegång.. 🙂

Oi oi! Nu fastnade man uppe lite för sent så där.. Skulle gå och duscha, ta medicin och sen se på serie för 1h15min sen.. :S Fastnade med att surfa runt lite varsans istället, och nu blir det bums i säng efter jag tagit medicinen så klart...
Upp och motio

Oj, vilken fart det blev i singelforumet. Det verkade som om vi behövde lite nytt folk för att vakna till. 😀

FB har inte bara positiv inverkan på träningen. Jag blir ju sittande framför datorn istället! 😀 Å andra sidan så envisas det ju med att regna hela tiden, förmodligen för att jag har semester.