Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAllmän snacktråd
You need to log in to create posts and topics.

Soffliggande hela helgen, med "PMS from HELL" ... 🙂 Men ja, det var ett aktivt val att hålla sig undan från folk om man säger så 😛
Lite aktivare idag dock, AT, hittat en simkompis (som precis köpt årskort på samma simhall som jag tänkte köpa kort på på

Aww 🙁 stackars 🙁
Är det knä som strular? eller varför får du inte springa/cykla?
Gå till gymmet och gör lite allmän styrketräning? 🙂

(föresten har jag lagt märke till att jag är duktig på att döda denna tråden, är jag så hemsk? :P)

Planerar simnin

Äsch, I-landsproblem....jag vet inte vad det är riktigt. Något med framsidan på underbenet. Tror inte att det är benhinnan men...har varit "duktig" och hållit mig ifrån all träning en dryg vecka nu, men tänkte hålla ut till helgen iaf innan jag ger mig ut

Är det bara jag som skriver i den här tråden? Så är det väl när man är stor i truten, eller tangentbordet iaf.

Såg just på tv att statistiskt sett så måste man träffa/dejta 430 personer(i mitt fall tjejer) innan man träffar "rätt"....Vi är 1201 medlemmar

Herre gud, inte fasiken orkar jag dejta 430. Då får det nog vara. Jag orkar ju inte dejta alls. Jag vill hoppa över hela fasen med span, dejt, oro, fjärilar, tänk om inte det är allvar för honom, jaha är vi ihop nu eller? Jag vill vara på andra sidan, int

Man kanske borde bli bisexuell i ett år och dejta lite killar, bara för att få ner numret lite.

Hmmm, tror inte 430 stämmer. Ska man ta tjänstledigt för att hinna med alla då, eller?

430 stycken?! Låter lite jobbigt, ärligt talat! Finns dejting ens som aktivitet när man loggar sin träning här på FunBeat? Undrar om man kan sätta upp det som mål att ha si eller så många minuter dejting per vecka... Nej, jag är nog med mika hero om att

Speeddating?

då bockar man väl av en tio pers per kväll eller nåt?

Speeddejting! Då kan man bränna av 10-20 stycken på en kväll.