Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 12:18armhävningar = i räcke med korsade ben och handflatorna vända från ansiktet och tummarna mellan 40-60cm i sär, hakan över
Det "alla" kallar armhävningar kallas för böjsträck i försvaret.
armhävningar = i räcke med korsade ben och handflatorna vända från ansiktet och tummarna mellan 40-60cm i sär, hakan över
Det "alla" kallar armhävningar kallas för böjsträck i försvaret.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 12:25och som vanligt: Dont shoot the messenger över att FM krånglar till saker och ting, det är de rätt bra på.
och som vanligt: Dont shoot the messenger över att FM krånglar till saker och ting, det är de rätt bra på.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 12:30Just det, kvinnor har ju också andra krav på sig, dvs en anann poängtabell.
För damerna gäller:
3 graden 140-170 poäng
2 graden 171-200 poäng
1 graden 201-230 poängDessutom finns det en åldersindelning men jag vet inte vilket ålderskluster tabellern
Just det, kvinnor har ju också andra krav på sig, dvs en anann poängtabell.
För damerna gäller:
3 graden 140-170 poäng
2 graden 171-200 poäng
1 graden 201-230 poäng
Dessutom finns det en åldersindelning men jag vet inte vilket ålderskluster tabellern
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 12:35Åh, skönt att höra att det finns en skild tabell för damer. Blev lite knäckt då jag hamnade i kategorin "är inte med i matchen", men i damtaballen kvalar jag ju lätt in i 3:e graden.
Åh, skönt att höra att det finns en skild tabell för damer. Blev lite knäckt då jag hamnade i kategorin "är inte med i matchen", men i damtaballen kvalar jag ju lätt in i 3:e graden.
Quote from Galderma Fritidsförening on 19 May 2009, 12:39En till fråga... Är det fria armhävningar eller med en viss % hjälpvikt?
En till fråga... Är det fria armhävningar eller med en viss % hjälpvikt?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 12:4140! Woohoooo!!! I ärlighetens namn skarvar jag lite i och för sig. Jag antar att jag kan göra 40 armhävningar men det var lääääääääänge sedan jag provade...
40! Woohoooo!!! I ärlighetens namn skarvar jag lite i och för sig. Jag antar att jag kan göra 40 armhävningar men det var lääääääääänge sedan jag provade...
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 12:43för män 0-34 år är
3 graden (bäst) 0-50 poäng
2 graden 51-80 poäng
1 graden 81-130 poängför kvinnor samma ålder är kraven
3 graden 140-170 poäng
2 graden 171-200 poäng
1 graden 201-230 poängJag är inte helt säker på hjälpvikter men tror, tyvärr, att
för män 0-34 år är
3 graden (bäst) 0-50 poäng
2 graden 51-80 poäng
1 graden 81-130 poäng
för kvinnor samma ålder är kraven
3 graden 140-170 poäng
2 graden 171-200 poäng
1 graden 201-230 poäng
Jag är inte helt säker på hjälpvikter men tror, tyvärr, att
Quote from Galderma Fritidsförening on 19 May 2009, 12:52Att inte få använda hjälpvikt behöver inte vara ett "tyvärr". Jag bara undrade av ren nyfikenhet, ifall man ger sig på det där testet.
Är det meningen att man ska göra allt inom en viss tid, t.ex. allt inom 24 h, eller allt i en följd, eller hur är det?
Att inte få använda hjälpvikt behöver inte vara ett "tyvärr". Jag bara undrade av ren nyfikenhet, ifall man ger sig på det där testet.
Är det meningen att man ska göra allt inom en viss tid, t.ex. allt inom 24 h, eller allt i en följd, eller hur är det?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 13:51I Crossfit Games tävlar man i ”allmänfysik”. Första dagen kör man tre tävlingspass och får poäng beroende på hur bra man placerar sig. Man har ett par timmars vila mellan. Vilka övningar som man ska köra är hemliga tills en viss tidpunkt före tävlingen. A
I Crossfit Games tävlar man i ”allmänfysik”. Första dagen kör man tre tävlingspass och får poäng beroende på hur bra man placerar sig. Man har ett par timmars vila mellan. Vilka övningar som man ska köra är hemliga tills en viss tidpunkt före tävlingen. A
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 14:02Inom 24h och inga testomgångar har jag för mig.
Det behöver inte vara ett tyvärr men tyvärr är det så för min del... 😉
Inom 24h och inga testomgångar har jag för mig.
Det behöver inte vara ett tyvärr men tyvärr är det så för min del... 😉