Quote from Guest on 3 September 2009, 12:35Hej!
Jag har behov av löpvila en period och har funderingar på alternativa träningsmetoder. Nåt som det skrivs en hel del om nuförtiden är löpträning i bassäng med våtväst. Nån som har erfarenhet av detta? Nån som vet om och var det finns möjlighet till
Hej!
Jag har behov av löpvila en period och har funderingar på alternativa träningsmetoder. Nåt som det skrivs en hel del om nuförtiden är löpträning i bassäng med våtväst. Nån som har erfarenhet av detta? Nån som vet om och var det finns möjlighet till
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 12:45Vet att Vallhalla har våtvästgympa. Kolla med dem
Vet att Vallhalla har våtvästgympa. Kolla med dem
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 13:09Åbybadet har oxå wetwest-gympa så de bör ju kunna ha västar för uthyrning.
Åbybadet har oxå wetwest-gympa så de bör ju kunna ha västar för uthyrning.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 13:44Kör i Åby själv varje fredag. Där får man låna västar gratis! Det är bara att fråga badvakterna så visar de dig. Då får du dock ingen instruktion dock.
Jag har själv gått några gånger hos sjukgymnast först som visat.
Kör i Åby själv varje fredag. Där får man låna västar gratis! Det är bara att fråga badvakterna så visar de dig. Då får du dock ingen instruktion dock.
Jag har själv gått några gånger hos sjukgymnast först som visat.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:17Var finns det möjlighet att köpa en egen våtväst?
Var finns det möjlighet att köpa en egen våtväst?
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 15:04Va bra! Det här verkar ju lovande. 😀
Carin: Några tips på hur man går tillväga eller tycker du att jag måste ha nån som visar mig?
Va bra! Det här verkar ju lovande. 😀
Carin: Några tips på hur man går tillväga eller tycker du att jag måste ha nån som visar mig?
Quote from Elias Engqvist on 3 September 2009, 15:23http://www.difa.se/webbm2/difa/difa.nsf/www/9240EC89A01B6313C12568C6003AFC72/
Detta kanske är ett alternativ?
http://www.difa.se/webbm2/difa/difa.nsf/www/9240EC89A01B6313C12568C6003AFC72/
Detta kanske är ett alternativ?
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 15:38Jag gick en liten löpskolningskurs för Petra Kindlund, Huddinge AIS. Hon rekommenderade våtväst som den absolut bästa alternativträning för löpare. Jag var inte så himla intresserad eftersom jag gillar att simma om jag nu ändå är i vattnet, så jag frågade
Jag gick en liten löpskolningskurs för Petra Kindlund, Huddinge AIS. Hon rekommenderade våtväst som den absolut bästa alternativträning för löpare. Jag var inte så himla intresserad eftersom jag gillar att simma om jag nu ändå är i vattnet, så jag frågade
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 19:32Det viktigaste som jag fick med mig tror jag var, att man skall vara där man inte bottnar. Och man skall försöka vara så upprätt som möjligt. Det är lätt att luta sig framåt för att man skall komma framåt fortare men som jag fattade det blir rörelsen då m
Det viktigaste som jag fick med mig tror jag var, att man skall vara där man inte bottnar. Och man skall försöka vara så upprätt som möjligt. Det är lätt att luta sig framåt för att man skall komma framåt fortare men som jag fattade det blir rörelsen då m
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:59Då får man tacka Thomas för att han startade tråden och fick mig att gå å våtvästa på Valhalla. Tack!
Jag fick inte problem med nån kramp när jag tog i men däremot blev mina vrister trötta på nåt vänster.
Då får man tacka Thomas för att han startade tråden och fick mig att gå å våtvästa på Valhalla. Tack!
Jag fick inte problem med nån kramp när jag tog i men däremot blev mina vrister trötta på nåt vänster.