Quote from Funbeat user on 12 September 2009, 14:17Vad har du för upplägg på långpassen? Kan vara bra att veta inför Sthlm mara-träningen och om man (hemska tanke) inte kan träna som vanligt.
Vad har du för upplägg på långpassen? Kan vara bra att veta inför Sthlm mara-träningen och om man (hemska tanke) inte kan träna som vanligt.
Quote from Funbeat user on 12 September 2009, 17:16Inga intervaller, bara trampa på i hyfsat lugnt tempo. Ungefär som man springer långpass alltså. 90-120 min har jag kört då. Utmärkt sätt att dryga ut träningsmängden på även om man inte är skadad.
Inga intervaller, bara trampa på i hyfsat lugnt tempo. Ungefär som man springer långpass alltså. 90-120 min har jag kört då. Utmärkt sätt att dryga ut träningsmängden på även om man inte är skadad.
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 19:44Hur är det med wet-vest i stockholmsområdet? Är det nån som vet var det finns att hyra för att prova några gånger? Utan för att den skull behöva ansluta sig till en förening eller klubb?
Hur är det med wet-vest i stockholmsområdet? Är det nån som vet var det finns att hyra för att prova några gånger? Utan för att den skull behöva ansluta sig till en förening eller klubb?
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 20:02Susanne, jag tror de flesta simhallar har dem. 30:- på Eriksdalsbadet i alla fall 🙂
Susanne, jag tror de flesta simhallar har dem. 30:- på Eriksdalsbadet i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 20:0610 kr på Fjärås Fritidscenter. Det lönar sig att bo på landet 🙂
10 kr på Fjärås Fritidscenter. Det lönar sig att bo på landet 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 21:23Toppen! Tack för snabbt svar. En antagligen knäpp fråga, men är det så att man faktiskt kommer framåt i bassängen eller joggar man på plats ,liksom?? (H)
Toppen! Tack för snabbt svar. En antagligen knäpp fråga, men är det så att man faktiskt kommer framåt i bassängen eller joggar man på plats ,liksom?? (H)
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 21:41Nästan en definitionsfråga 😉 Du kommer framåt, men väääldigt sakta!
Nästan en definitionsfråga 😉 Du kommer framåt, men väääldigt sakta!
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 21:48Okej...:-) Då kan man förbereda sig på att man kommer att irritera simmarna då.. 😉
Okej...:-) Då kan man förbereda sig på att man kommer att irritera simmarna då.. 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 22:17Löpare tar inte speciellt mkt plats och eftersom man i princip står stilla i vattnet så passerar simmarna på ett önblick. Det är nog mycket mer besvärligt att köra om en annan, långsammare simmare.
Löpare tar inte speciellt mkt plats och eftersom man i princip står stilla i vattnet så passerar simmarna på ett önblick. Det är nog mycket mer besvärligt att köra om en annan, långsammare simmare.
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 16:15Som stadig motionssimmare ger jag Markus rätt. Det är inga problem att passera en wetvest-are. Värre då med stora damer och herrar som breder ut sig och simmar saaaaakta....
Tur att man bor på landet så att man slipper trängsel i badhuset. Där jag bor har
Som stadig motionssimmare ger jag Markus rätt. Det är inga problem att passera en wetvest-are. Värre då med stora damer och herrar som breder ut sig och simmar saaaaakta....
Tur att man bor på landet så att man slipper trängsel i badhuset. Där jag bor har