Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 17:57Kör i Ulvsunda sjön mellan Bromma och Kungsholmen och det är härlig känsla under sommarkvällarna med all plats i världen (utom möjligtvis den gången då en konfrontation med ett svanpar var nära förestående).
Undrar om man kan använda sig av diverse kläde
Kör i Ulvsunda sjön mellan Bromma och Kungsholmen och det är härlig känsla under sommarkvällarna med all plats i världen (utom möjligtvis den gången då en konfrontation med ett svanpar var nära förestående).
Undrar om man kan använda sig av diverse kläde
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 20:24Gratis bältesutlåning på Kungsbacka simhall.
Som Fredrika skriver trycker bältet mot revbenen (speciellt om man får storlek LARGE!) men det va inte så farligt för min del (kanske berodde på utformningen av bältet - det såg inte ut som nån av ovan bälten
Gratis bältesutlåning på Kungsbacka simhall.
Som Fredrika skriver trycker bältet mot revbenen (speciellt om man får storlek LARGE!) men det va inte så farligt för min del (kanske berodde på utformningen av bältet - det såg inte ut som nån av ovan bälten
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 08:56Fin tråd. Jag väcker den igen. De här våtvästpasset som Valhalla har, är det något som liknar vattenlöpning, eller är det mer husmorsgymnastik fast i vatten?
http://www.gotevent.se/valhallabadet/sport_vattengympa.asp
Lånade ett bälte på Sandaredsbadet (
Fin tråd. Jag väcker den igen. De här våtvästpasset som Valhalla har, är det något som liknar vattenlöpning, eller är det mer husmorsgymnastik fast i vatten?
http://www.gotevent.se/valhallabadet/sport_vattengympa.asp
Lånade ett bälte på Sandaredsbadet (
Quote from Jonny Persson on 18 April 2012, 09:16Det bästa med att ha ett eget är att man kan byta ut vanliga pass till vattenlöpning i sjö och hav när sommarvärmen är som skönast.
Det bästa med att ha ett eget är att man kan byta ut vanliga pass till vattenlöpning i sjö och hav när sommarvärmen är som skönast.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 09:38Rätt smart egentligen, kan man hänga på barnen när de vill bada och få lite träning gjort själv. Vad är det för bälte du har, Mackan?
Rätt smart egentligen, kan man hänga på barnen när de vill bada och få lite träning gjort själv. Vad är det för bälte du har, Mackan?
Quote from Jonny Persson on 18 April 2012, 09:42Jag har ett Hydro-Fit – Aquatic Fitness Gear. Men jag tror inte att det säljs i Sverige längre.
Det är faktiskt kanon att trampa omkring i sjön någon timme under de varmaste dagarna när alla andra också är där.
Jag har ett Hydro-Fit – Aquatic Fitness Gear. Men jag tror inte att det säljs i Sverige längre.
Det är faktiskt kanon att trampa omkring i sjön någon timme under de varmaste dagarna när alla andra också är där.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 21:54Jag har också ett hydro-fit och är toknöjd. Jag beställde det i USA. Inga som helst skavsår, men så kör jag med baddräkt såklart.
I havet känns det nästan lockande faktiskt. Simhallar undviker jag i möjligaste mån. Sjöar är lömska.
Jag har också ett hydro-fit och är toknöjd. Jag beställde det i USA. Inga som helst skavsår, men så kör jag med baddräkt såklart.
I havet känns det nästan lockande faktiskt. Simhallar undviker jag i möjligaste mån. Sjöar är lömska.
Quote from Jonny Persson on 18 April 2012, 22:00Så länge man håller storgäddorna på avstånd är det ingen fara Anna!
Så länge man håller storgäddorna på avstånd är det ingen fara Anna!
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 22:07De gillar säkert mina vackra tår. *brrrrrr*
De gillar säkert mina vackra tår. *brrrrrr*
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 08:47Ni har inte lust att peka ut vilket bälte det är ni har (om något) på denna sida? 😉
http://www.hydrofit.com/home/hyf/smartlist_7/hydro_fit_gear.html
Skall gå på våtvästgruppträning imorgon, få se om det är något
Ni har inte lust att peka ut vilket bälte det är ni har (om något) på denna sida? 😉
http://www.hydrofit.com/home/hyf/smartlist_7/hydro_fit_gear.html
Skall gå på våtvästgruppträning imorgon, få se om det är något