Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 08:22Hade cykeltävling på Itera-cykel en gång som företagsevent. Banan var dels nysladdad grusväg, dels en äng. Cykeln slingrade sig så att man höpp på att köra i diket resp ramla i gräset, särskilt med tyngre cyklister. Åskådarna skrattade så de tjöt, medan d
Hade cykeltävling på Itera-cykel en gång som företagsevent. Banan var dels nysladdad grusväg, dels en äng. Cykeln slingrade sig så att man höpp på att köra i diket resp ramla i gräset, särskilt med tyngre cyklister. Åskådarna skrattade så de tjöt, medan d
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 10:24Jo, att cykla på en Itera är ingen lek! Jag har en ute i garaget som jag brukar ta en liten tur på ibland. Så länge det går rakt fram på plant underlag är det inte så farligt men när vägen svänger eller att det blir lite gropigt måste man vara beredd på a
Jo, att cykla på en Itera är ingen lek! Jag har en ute i garaget som jag brukar ta en liten tur på ibland. Så länge det går rakt fram på plant underlag är det inte så farligt men när vägen svänger eller att det blir lite gropigt måste man vara beredd på a
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 12:57Så var det ju det där med att för lite metall gjorde att magnetslingorna vid trafikljus inte reagerade. Eller var det en vandringssägen?
Så var det ju det där med att för lite metall gjorde att magnetslingorna vid trafikljus inte reagerade. Eller var det en vandringssägen?
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:11Alu är inte heller magnetiskt.
Alu är inte heller magnetiskt.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:13Det beror på ifall det är kapacitiva eller induktiva givare.
Det beror på ifall det är kapacitiva eller induktiva givare.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:14Ja, det där har jag funderat lite på, är det någon som vet?
Ja, det där har jag funderat lite på, är det någon som vet?
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:15Ser ut som induktans enl nätkällor. Men de ska ändå reagera på aluminium. Och det verkar också som att det även finns motorcyklister som har problem med att de inte alltid reagerar...
Iofs tycker jag att det har blivit avsevärt bättre med detta de sista
Ser ut som induktans enl nätkällor. Men de ska ändå reagera på aluminium. Och det verkar också som att det även finns motorcyklister som har problem med att de inte alltid reagerar...
Iofs tycker jag att det har blivit avsevärt bättre med detta de sista
Quote from ellen olsson on 30 May 2012, 15:36Det finns en i Edsberg som inte funkar. Jag kan visa vid tillfälle...
Det finns en i Edsberg som inte funkar. Jag kan visa vid tillfälle...
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:48Jag vet att åtskilliga inte fungerar med plastraket o finhjul.
Jag vet att åtskilliga inte fungerar med plastraket o finhjul.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 10:22Runt sthlm så kryllar det av lysen som inte slår om, gärna på lite öde ställen där trafiken är låg!
Skulle vara intressant rättsligt vid en rödljuskörning, där man först stått och väntat sedan kört och herr blå smugit ut ur buskarna.
Vill påstå att det är
Runt sthlm så kryllar det av lysen som inte slår om, gärna på lite öde ställen där trafiken är låg!
Skulle vara intressant rättsligt vid en rödljuskörning, där man först stått och väntat sedan kört och herr blå smugit ut ur buskarna.
Vill påstå att det är