Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 11:32I det läget hade det varit ännu mer intressant att få se Farbror blå försöka jaga ifatt PdB på sin carbonrejser 😉
I det läget hade det varit ännu mer intressant att få se Farbror blå försöka jaga ifatt PdB på sin carbonrejser 😉
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 13:49Utfarten från Sjövägen på Enköpingsvägen i Solna är knepig, där har jag blivit stående med MC. En polares fråga till en polis gav svaret att har man stått 2-3 ljuscykler kan man köra mot rött om det är fritt och man iakttar nödvändig försiktighet
Utfarten från Sjövägen på Enköpingsvägen i Solna är knepig, där har jag blivit stående med MC. En polares fråga till en polis gav svaret att har man stått 2-3 ljuscykler kan man köra mot rött om det är fritt och man iakttar nödvändig försiktighet
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 13:37Bäst blå har en MC då 😉
Bäst blå har en MC då 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 17:47Alu med carbon gaffel duger gott om man inte e proffs , & e prisvärt!! Vikt skillnaden e marginell & har knappast någon inverkan på motions nivå. Vill man få nere vikten på ekipaget så är det nog den som sitter på som får banta.
Alu med carbon gaffel duger gott om man inte e proffs , & e prisvärt!! Vikt skillnaden e marginell & har knappast någon inverkan på motions nivå. Vill man få nere vikten på ekipaget så är det nog den som sitter på som får banta.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 19:55Jag håller med. Nästa ram kommer jag definitivt överväga en bra Alu i stället för
en bestah-chinah-qualityh CF ram...
Jag håller med. Nästa ram kommer jag definitivt överväga en bra Alu i stället för
en bestah-chinah-qualityh CF ram...
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 15:59synd att trådar så ofta spårar ur, mest synd för trådstartare som kanske vill ha svar på en fråga. Kan inte de som vill syssla med blaj-skämt göra det på fb? eller skapa en blaj-tråd? ibland blir man snudd på skraj att få 20 inlägg på 20 sekunder......
synd att trådar så ofta spårar ur, mest synd för trådstartare som kanske vill ha svar på en fråga. Kan inte de som vill syssla med blaj-skämt göra det på fb? eller skapa en blaj-tråd? ibland blir man snudd på skraj att få 20 inlägg på 20 sekunder......
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 16:06Vilken fråga har du inte fått svar på?
Vilken fråga har du inte fått svar på?
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 16:09Tråden är ett år gammal, det är nog helt ok att tramsa på vid det här laget och ämnet har avhandlats sakligt tidigare i den.
Tråden är ett år gammal, det är nog helt ok att tramsa på vid det här laget och ämnet har avhandlats sakligt tidigare i den.
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 16:25Det här är inte någon självklarhet, men jag köpte min första fullcarbon förra året efter att kört på en hoj med alu/alu tidigare.
Jag kör mkt på ganska dåliga tjälskadade vägar med grov och sliten asfalt. Jag upplever kolfibercykeln betydligt skönare att
Det här är inte någon självklarhet, men jag köpte min första fullcarbon förra året efter att kört på en hoj med alu/alu tidigare.
Jag kör mkt på ganska dåliga tjälskadade vägar med grov och sliten asfalt. Jag upplever kolfibercykeln betydligt skönare att
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 10:08Jonas, mitt i prick! Det här är en gammal tråd men den som söker kommer att få ett bra svar. KOMFORT handlar det om för motionärer, inte vikt-hysteri eller material-skryt. För min opererade rygg är alu inte ett alternativ.
Jonas, mitt i prick! Det här är en gammal tråd men den som söker kommer att få ett bra svar. KOMFORT handlar det om för motionärer, inte vikt-hysteri eller material-skryt. För min opererade rygg är alu inte ett alternativ.