Quote from Lars Breström on 18 September 2009, 15:21Inte...det trodde jag.
Inte...det trodde jag.
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 15:31Jag menar att högprofil finns mest i kolfiber. då dänker jag från 40 mm och uppåt. Och att enbart ha kolfiber hjul att köra på året om är inte optimalt. tycker jag.
utan ska man ha ett par hjul som passar till både träning och tävling så är det enligt mi
Jag menar att högprofil finns mest i kolfiber. då dänker jag från 40 mm och uppåt. Och att enbart ha kolfiber hjul att köra på året om är inte optimalt. tycker jag.
utan ska man ha ett par hjul som passar till både träning och tävling så är det enligt mi
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 16:01För att komma ner i kostnad på en Tempo/triracer så är ju en variant att leta på en bra beggad linjecykel med ex SH105 komponenter och sedan kommer du lätt över hjul och tempo kolram för ca 8K. Summa summarum hamnar du på 15-16K för en bra cykel med högpr
För att komma ner i kostnad på en Tempo/triracer så är ju en variant att leta på en bra beggad linjecykel med ex SH105 komponenter och sedan kommer du lätt över hjul och tempo kolram för ca 8K. Summa summarum hamnar du på 15-16K för en bra cykel med högpr
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 09:17Vad tyckte du om hjulen? Har kollat på likadan till nästa säsong, har även funderat lite på 80 mm.
Vad tyckte du om hjulen? Har kollat på likadan till nästa säsong, har även funderat lite på 80 mm.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 17:31Nu köpte jag dem i torsdags så det lär ju ta en stund att få hem dem från Australien, men jag kan återkomma i denna tråden när de dykt upp och jag testat.
Nu köpte jag dem i torsdags så det lär ju ta en stund att få hem dem från Australien, men jag kan återkomma i denna tråden när de dykt upp och jag testat.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 17:34Hur går det med tull och moms från Australien?
Hur går det med tull och moms från Australien?
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 19:18För att undgå tullens avgifter ska man från ett land utanför EU be dom skicka paketet som gåva och sätta ner värdet under 500kr för att det ska räknas som en gåva. Dessutom måste man be säljaren att skicka kvittot separat annars är man ju rökt om tullen ö
För att undgå tullens avgifter ska man från ett land utanför EU be dom skicka paketet som gåva och sätta ner värdet under 500kr för att det ska räknas som en gåva. Dessutom måste man be säljaren att skicka kvittot separat annars är man ju rökt om tullen ö
Quote from ellen olsson on 20 September 2009, 19:19Synd att de inte är dkända av UCI.
Synd att de inte är dkända av UCI.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 22:00Kanske en dum fråga men gäller UCI på triathlon tävlingar?
Kanske en dum fråga men gäller UCI på triathlon tävlingar?
Quote from ellen olsson on 20 September 2009, 22:03Nej, där gäller triathlonförbundets regler...
Nej, där gäller triathlonförbundets regler...