Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Petra: Läs en gång till så ser du att jag varken försvarar David eller tycker synd om Stefan och för övrigt gjorde jag ett konstaterande att du och Stefan gick ihop mot tredje person. Det var varken speciellt medkännande eller så där etiskt och fint och m

Ja nu får skvallerpressen nåt att skriva om.
Men Charlotta C, sött eller inte.
Jag svarade på en fråga.
Skulle jag inte låtsas om frågan?

Petra: Är du och jag ihop nu?

Charlotta: Du vet mycket väl att det inte handlar om mobbing från Stefans och mitt håll. Den dåliga stämningen är inte startad eller skapad av oss.

Killar, tjejer. Till och med Mr Right verkar ha gett upp nu i det här pajkastningsmästerskapet, vilket säger en del om vilken låg nivå ni håller.

(Och med det vill jag inte påstå att Fredrik N brukar ha en låg nivå, men han drar sig sällan för diskussion

Jag snor A Bohlins motto: Avgå alla. (Inte Olle såklart)

Jag konstaterar med viss kyla att jycken å ena sidan inte påstår att jag håller en låg nivå men å andra sidan är han förvånad över att jag inte stannar kvar på den ovärdiga pajkastningsnivån....

Nån borde förses med ett kortare koppel och ges en munkorg

😀

Det är (var) för övrigt ingen hund utan en liten röd Ferrari.

Ger du dig tolkningsföreträde som går på tvärsen mot facit/ordboken?
http://www.puls.se/forums/iframethread.cfm?id=268132

Nu när vi kommit upp i över 500 inlägg så slår det mig att det inte är nån som är för "däng" (för att låna tror det var Fredrik N:s uttryck) som ödmjukt tar ett steg tillbaka och säger nåt i stil med att sorry om jag gått ut för hårt, var inte medveten om