Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:31christer, om det där illustrera när du småler en smula...vågar inte tänka mig dig gapskrattandes...
Ett förtydligande. Jag tror jag är Fredrik X (det där med Gud verkar inte ha fallit så väl ut) och jag vill kunna åka på däng. Skrivet bara för att visa a
christer, om det där illustrera när du småler en smula...vågar inte tänka mig dig gapskrattandes...
Ett förtydligande. Jag tror jag är Fredrik X (det där med Gud verkar inte ha fallit så väl ut) och jag vill kunna åka på däng. Skrivet bara för att visa a
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2009, 16:33Jag bara gillar den där smileyn så himla mycket!
Jag bara gillar den där smileyn så himla mycket!
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:34Här är en tråd som fick svar omgående och ändå så verkar nån inte nöjd. Det är inte trådskaparen utan en Garminägare.
Edít vill ha tråden också.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=565502
Här är en tråd som fick svar omgående och ändå så verkar nån inte nöjd. Det är inte trådskaparen utan en Garminägare.
Edít vill ha tråden också.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=565502
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:37Christer:
Den där smileyn är helt fantastisk.
Ifall jag kör Järnmannen nästa är så skall jag sätta fast den på insidan av min keps.Ang: personliga påhopp.
Personliga svar är absolut ok.
Men inte personliga påhopp.Det jag reagerade över är att Charlot
Christer:
Den där smileyn är helt fantastisk.
Ifall jag kör Järnmannen nästa är så skall jag sätta fast den på insidan av min keps.
Ang: personliga påhopp.
Personliga svar är absolut ok.
Men inte personliga påhopp.
Det jag reagerade över är att Charlot
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:42Jaha du David,
Den tråden innehåller en del påhopp.
Är det nåt du är stolt över?
Nåt du speciellt vill lyfta fram?"Hur luktar ditt svett idag?" kanske?
Jaha du David,
Den tråden innehåller en del påhopp.
Är det nåt du är stolt över?
Nåt du speciellt vill lyfta fram?
"Hur luktar ditt svett idag?" kanske?
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:46Jag är mest förvånad över att du blir sur över att nån får hjälp.
I detta fallet trådskaparen.
Jag är mest förvånad över att du blir sur över att nån får hjälp.
I detta fallet trådskaparen.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:47Snälla snälla snälla Fp David "böj" dig lite för detta, uppenbart är det nåt du sagt som inte landat så väl hos mottagaren...du skulle säkert höjas ett snäpp i mångas ön om du gjorde. Verkligen, snälla...?
Snälla snälla snälla Fp David "böj" dig lite för detta, uppenbart är det nåt du sagt som inte landat så väl hos mottagaren...du skulle säkert höjas ett snäpp i mångas ön om du gjorde. Verkligen, snälla...?
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:48Jag tyckte du var Jätteduttig som hjälpte till så ädelt.
Fast jag ogillar märkestalibaner som lägger fram en skev verklighetsbild.
Jag tyckte du var Jätteduttig som hjälpte till så ädelt.
Fast jag ogillar märkestalibaner som lägger fram en skev verklighetsbild.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:52Du verkar ha aversion mot många individer som du inte har träffat. Är det en bra inställning mot din nästa?
Jag har inte fått svar på ifall jag kan bo hos dig ifall jag ska köra Falkenloppet.
Du verkar ha aversion mot många individer som du inte har träffat. Är det en bra inställning mot din nästa?
Jag har inte fått svar på ifall jag kan bo hos dig ifall jag ska köra Falkenloppet.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 17:00Erkänner mitt fel....läste snett 🙂 mobba mig inte för det nu snälla. Förlåt Christer!
Jag editerar och hänvisar frågan till Fp David.
Kan se i tråden att det inte var ett bra sätt att hjälpa nån på, liksom nonchalant i stil med "ja du kan ju hålla på
Erkänner mitt fel....läste snett 🙂 mobba mig inte för det nu snälla. Förlåt Christer!
Jag editerar och hänvisar frågan till Fp David.
Kan se i tråden att det inte var ett bra sätt att hjälpa nån på, liksom nonchalant i stil med "ja du kan ju hålla på