Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

BILD:http://i45.tinypic.com/6pqf61.jpg

Tomas Nilsson 2009-11-18 21:55
"Jag tycker dock en diskussion om detta bara är av do. Därför har jag svårt att förstå att så många hamnar i försvarsställning. "

Jag håller med om den första meningen. Den andra handlar om det jag börjar tycka är problemet

Jag tycker den ska vara happy/trevlig utan gliringar, tacklingar, ovidkommande inlägg och "skämt" till personer som inte bett om det.

För det finns det väl inga tekniska lösningar direkt som det gör för att slippa se skiten man inte vill se. Åtminstone i

500...

...och hur långt har ni kommit?

Det är ganska lätt att komma till konsensus i ämnet hur vi vill att tonen ska vara på Funbeat. På den frågan lär i princip alla svara bra, precis som vi anser om hur miljön bör vara. Problemet är vad, om nåt, vi vill göra åt det om det inte är som vi vill

Jag tycker mig se två saker vi inte är ense om:
Ska trådar få driva iväg och och gå OT?
respektive:
vad är personliga påhopp, mobbning kränkningar etc, vilken nivå av hyfsad ton menar vi när vi skriver om tt uppförande?

Det är glasklart att alla inte är

Återigen
Jag tycker inte som Charlotta C.
Bara för jag tar strid i en fråga så är det tillåtet med personliga påhopp.
Varför Charlotta C tycker så får stå för henne.

Jag tål detta men det är INTE samma som jag tycker om det.

Självklart skall det finnas

Om inte Olle längre får avgöra vad som är "d sed" så kan jag ta på mig den uppgiften.

Stefan: Vad tyckte jag, skrev du?

Jag gillade Viktor Winterglöds inlägg!

Stefan: Om du tar strid(!) för en fråga så måste du ju vänta dig personliga svar. Sen är det en definitionsfråga vad för svar som kallas för "påhopp" - och jag kan inte påminna mig att nån har sagt att det är ok med