Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 11:44Fredrik N:
Fredrik J tog upp "passar det inte så dra" argumentet många får emot sig då de säger att forumdelen inte är särskilt trevlig. Du spinnade vidare på det, och som jag sen spinnade vidare på - en fullt normal utveckling på ett samtal -och inte ov
Fredrik N:
Fredrik J tog upp "passar det inte så dra" argumentet många får emot sig då de säger att forumdelen inte är särskilt trevlig. Du spinnade vidare på det, och som jag sen spinnade vidare på - en fullt normal utveckling på ett samtal -och inte ov
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 11:49Från den här tråden som snart är uppe i 500 inlägg kan man dra många slutsatser. En är att det förslagna jobbet som moderator verkligen inte är det lättaste.
Med referens till ovanstående inläggsväxlingar så måste förmodligen moderatorn vara en välutbil
Från den här tråden som snart är uppe i 500 inlägg kan man dra många slutsatser. En är att det förslagna jobbet som moderator verkligen inte är det lättaste.
Med referens till ovanstående inläggsväxlingar så måste förmodligen moderatorn vara en välutbil
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 11:49@David
Vad är det som säger att det gäller en cykelklubb? Ingenting, således är båda antagande fel i det här fallet. Jag är medlem och verksamheten som sådan är sådan att träningsmöjligheter är ytterst begränsat.
Det som hänt i den föreningen är att en
@David
Vad är det som säger att det gäller en cykelklubb? Ingenting, således är båda antagande fel i det här fallet. Jag är medlem och verksamheten som sådan är sådan att träningsmöjligheter är ytterst begränsat.
Det som hänt i den föreningen är att en
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:02Du kan vara medlem i vilken klubb som helst för att få ut dina licenser.
Eftersom du inte har nåt annat samröre med klubben så borde du byta förening.
Du kan vara medlem i vilken klubb som helst för att få ut dina licenser.
Eftersom du inte har nåt annat samröre med klubben så borde du byta förening.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:17Naturligtvis är det så, frågan är varför jag skulle ansluta mig till nån annan klubb än den som ligger närmast geografiskt. Det bästa hade väl varit om föreningen fungerade på ett sätt som gjorde att alla kände sig välkomna och ville hjälpa till med klubb
Naturligtvis är det så, frågan är varför jag skulle ansluta mig till nån annan klubb än den som ligger närmast geografiskt. Det bästa hade väl varit om föreningen fungerade på ett sätt som gjorde att alla kände sig välkomna och ville hjälpa till med klubb
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:22Då får du engagera dig i klubben och se ifall majoriteten vill göra som du.
Vill de inte det så får du byta klubb och lägga din tid i nån annan klubb.
Då får du engagera dig i klubben och se ifall majoriteten vill göra som du.
Vill de inte det så får du byta klubb och lägga din tid i nån annan klubb.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:31Fast problemet ligger i att jag vill ha en trevlig klubb i närheten dit man kan åka för att snacka skit, eller dryfta problem. En klubb som ligger längre bort löser inte det. Nu skulle man kunna säga att det beror på mig och inte dem. Det är fullt möjligt
Fast problemet ligger i att jag vill ha en trevlig klubb i närheten dit man kan åka för att snacka skit, eller dryfta problem. En klubb som ligger längre bort löser inte det. Nu skulle man kunna säga att det beror på mig och inte dem. Det är fullt möjligt
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:36Det verkar som om du inte hittar rätt miljö varken här eller annorstädes efter dina preferenser.
Det verkar som om du inte hittar rätt miljö varken här eller annorstädes efter dina preferenser.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:38Jotack, det går utmärkt. Jag hänger trots allt på lite fler ställen än två och bortsett från här och den andra föreningen så är det både givande och trevligt.
/F
Jotack, det går utmärkt. Jag hänger trots allt på lite fler ställen än två och bortsett från här och den andra föreningen så är det både givande och trevligt.
/F
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:52Fredrik J: Synd att så många lämnat klubben pga så dålig stämning där. Att det är flera som tycker det och inte bara du säger en del.
Mikael F:
Du har klart ett väldigt bra sätt att se på saken.
Förstår det kan finnas en känsla av risk att "missa" sak
Fredrik J: Synd att så många lämnat klubben pga så dålig stämning där. Att det är flera som tycker det och inte bara du säger en del.
Mikael F:
Du har klart ett väldigt bra sätt att se på saken.
Förstår det kan finnas en känsla av risk att "missa" sak