Quote from Catharina Brattlin on 18 November 2009, 23:46Petra, nope. Och varför jag inte har blivit "drabbad" kan inte jag svara på. Nån annan kan säkert svara på Din fråga.
Jag är inte emot förändringar. Förändringar är skrämmande, men en förutsättning för utveckling. Dock ser jag forumet utvecklas åt det hå
Petra, nope. Och varför jag inte har blivit "drabbad" kan inte jag svara på. Nån annan kan säkert svara på Din fråga.
Jag är inte emot förändringar. Förändringar är skrämmande, men en förutsättning för utveckling. Dock ser jag forumet utvecklas åt det hå
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 23:49Fredrik J,
Självklart avgör den "utsatte" om den känner sig kränkt. Om den däremot är kränkt är en helt annan fråga.
Och kränkt är på intet sätt kopplat till mobbning.Som det är idag tar Olle hand om alla fall där nån är kränkt, alla fall av mobbning,
Fredrik J,
Självklart avgör den "utsatte" om den känner sig kränkt. Om den däremot är kränkt är en helt annan fråga.
Och kränkt är på intet sätt kopplat till mobbning.
Som det är idag tar Olle hand om alla fall där nån är kränkt, alla fall av mobbning,
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 00:02Christer S:
"Att du är selektiv i din läsning ligger bortom vår förmåga att påverka."
~citat Fredrik J
Christer S:
"Att du är selektiv i din läsning ligger bortom vår förmåga att påverka."
~citat Fredrik J
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 00:02Gud vad förvirrande det är med alla Fredrikar...
Gud vad förvirrande det är med alla Fredrikar...
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 00:12Fredrik J N,
"Gud vad förvirrande det är med alla Fredrikar..."Japp, men nu när du börjat kalla mig "Gud" blir det enklare....alla borde ta efter ditt da exempel.
Fredrik J N,
"Gud vad förvirrande det är med alla Fredrikar..."
Japp, men nu när du börjat kalla mig "Gud" blir det enklare....alla borde ta efter ditt da exempel.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 00:13😀
😀
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 00:21Det var faktiskt så att jag knappt vågade skriva skämtet om Gud. Det är OT, Fredrik J N kunde ju vara en sur f-n och bli grinig, det är väl en hädelse, jag kränkte säkert ett gäng satanister och än fler som bekänner sig till andra religioner...
"Skriver
Det var faktiskt så att jag knappt vågade skriva skämtet om Gud. Det är OT, Fredrik J N kunde ju vara en sur f-n och bli grinig, det är väl en hädelse, jag kränkte säkert ett gäng satanister och än fler som bekänner sig till andra religioner...
"Skriver
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 00:22Humor! Vad upplyftande!
Humor! Vad upplyftande!
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 00:52Gud.
Jag skrattade även om du nog inte tror det 🙂
Gud.
Jag skrattade även om du nog inte tror det 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 06:25Vad ni håller på?
Orkar ni träna?Jag uppfattar mig som existerande i allra högsta grad. Det verkar många andra också göra eftersom de verkar gilla att använda mig som nån form av exempel.
Vad ni håller på?
Orkar ni träna?
Jag uppfattar mig som existerande i allra högsta grad. Det verkar många andra också göra eftersom de verkar gilla att använda mig som nån form av exempel.