Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 23:15Carlotta: Det räcker fortfarande med det jag ser från er, och sen det hon skrev tydligt och från hjärtat, tror många kan känna igen sig i det, till och med jag av allt det jag sett från er även mot andra på rätt kort stund här. Hon är ju illa tvungen att
Carlotta: Det räcker fortfarande med det jag ser från er, och sen det hon skrev tydligt och från hjärtat, tror många kan känna igen sig i det, till och med jag av allt det jag sett från er även mot andra på rätt kort stund här. Hon är ju illa tvungen att
Quote from Catharina Brattlin on 18 November 2009, 23:19Petra, Bettan rannsakade inte sig själv en milimeter när hon hoppade på mig! Utstuderat! Ingen annan än jag stod i skottgluggarna när hon for fram...För att hon KAN inte det. Hon är och var här (förr) för att jävlas. Ännu en gång.
Petra, Bettan rannsakade inte sig själv en milimeter när hon hoppade på mig! Utstuderat! Ingen annan än jag stod i skottgluggarna när hon for fram...För att hon KAN inte det. Hon är och var här (förr) för att jävlas. Ännu en gång.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 23:20Louise o Fredrik: 🙂 Bråk skapas av att nån är dum, eller rentav mobbar?
Louise o Fredrik: 🙂 Bråk skapas av att nån är dum, eller rentav mobbar?
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 23:22Sylvia: Bettan "hoppade" på dig med en enda fråga, nåt rakt oskyldigt bitsk, nåt som väldigt många här gör fast rentav illvilligt - i flertal.
Sylvia: Bettan "hoppade" på dig med en enda fråga, nåt rakt oskyldigt bitsk, nåt som väldigt många här gör fast rentav illvilligt - i flertal.
Quote from Pernilla Liljegren on 18 November 2009, 23:23Snarast av att ngn är dum på rent jävelskap i såna här sammanhang. Ungefär som "Grannfejden" på tv....
Snarast av att ngn är dum på rent jävelskap i såna här sammanhang. Ungefär som "Grannfejden" på tv....
Quote from Catharina Brattlin on 18 November 2009, 23:28Petra, nope, mig hoppar ingen på så utstuderat som Bettan gjorde. Aldrig nånsin. I en diskussion, när jag och min motdebattör är oense kan stämningen bli hätsk, absolut, och jag är kanske vass jag också, men utstuderade påhopp med syfte att såra eller få
Petra, nope, mig hoppar ingen på så utstuderat som Bettan gjorde. Aldrig nånsin. I en diskussion, när jag och min motdebattör är oense kan stämningen bli hätsk, absolut, och jag är kanske vass jag också, men utstuderade påhopp med syfte att såra eller få
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 23:32@Fredrik N
Jo, det finns nått som man kalla för definition och den är betydligt lägre än vad som här tycks vara accepterat på sina håll. Jag har till och med ett dokument som beskriver det hela eftersom jag tråkigt nog har erfarenhet av sexuella trakasse
@Fredrik N
Jo, det finns nått som man kalla för definition och den är betydligt lägre än vad som här tycks vara accepterat på sina håll. Jag har till och med ett dokument som beskriver det hela eftersom jag tråkigt nog har erfarenhet av sexuella trakasse
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 23:34Ni kanske ska diskutera detta privat? 😛
EDIT: Några av er i alla fall 🙂
Ni kanske ska diskutera detta privat? 😛
EDIT: Några av er i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 23:35Sylvia: Har du aldrig varit med om det? Men nu har du. Varför har du varit förskonad när var och varannan här (på "icke-mobbing"sidan) verkar få det emot sig vad de än säger..hm. Tror du har de som ofta förlöjligar andra på din sida, av anledning att du ä
Sylvia: Har du aldrig varit med om det? Men nu har du. Varför har du varit förskonad när var och varannan här (på "icke-mobbing"sidan) verkar få det emot sig vad de än säger..hm. Tror du har de som ofta förlöjligar andra på din sida, av anledning att du ä
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2009, 23:38"var och varannan" och "evig ström" - vad pratar du om Petra?
"var och varannan" och "evig ström" - vad pratar du om Petra?