Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Petra: Vad bra att du har förstått Bettan. Du inser inte att det är lite problematiskt att teama ihop med henne i det här läget?

Petra, det är möjligt att jag har missförstått Dig, och isåfall låter jag udda vara jämt, men Bettan har helt enkelt visat vem hon är!

Och det inger INGEN som helst respekt hos mig. Faktiskt!

Charlotta: Jag ser hur ni argumeterar/driver med henne och jag ser vad hon säger emot. Vem som börjar m.m.. KBT. Hon illa utsatt av de som älskar att förlöjliga med eviga tjuvstick.

Petra: Och jag har dragit mina slutsatser av det. Vilka de är kan du säkert klura ut själv.

Sylvia

Jag kan ändå inte förutsätta att nån annan är ett troll bara för att du säger det, om du ursäktar.

Dock tycker även jag att Bettan var taskig mot dig innan. Tråkigt faktiskt.

Charlotta

Jag är fortfarande intresserad av tomtearmén?

Menar du att många här är troll just nu eller är det bara ett billigt knep för att avväpna de som inte håller med? Kanske har även jag tomteluvan på mig?

Tomas, precis, och där kan vi snacka mobbing! Utstuderat! Inte första gången, och nu under annan identitet än då.Orden kommer från nån som är FÖR moderering och anmälan av inlägg. Är inte det märkligt??

Jag ursäktar Dig gärna, för som sagt, you´ve nerver

Fredrik J,
Jag har sett några få exempel på onödigt retsamma kommentarer men det kan inte vara mobbning. Relativisera inte kamratförtryck.
Kan vi kanske då utesluta mobbning och hävda att problemet är enstaka elaka kommentarer?
Då är väl nästa steg att a

Charlotta C:
Hittar du några personliga påhopp som motiverar de jag har fått?

Om du hittar detta så tänker jag be om ursäkt annars förväntar jag detsamma.
Vänligen Stefan

Ni har totalt missförstått Bettan från första början.
Uppenbart att mångas förståelse för andra är vag här.