Quote from Catharina Brattlin on 18 November 2009, 22:27Tomas, Bettan är ett sk forumtroll. Som byter identitet varefter det passar. Hon har försagt sig så många gånger i denna diksussionen att de flesta, som har varit med ett tag, vet vem hon är. Jag slog huvudet på spiken direkt när hon nämnde en speciell sa
Tomas, Bettan är ett sk forumtroll. Som byter identitet varefter det passar. Hon har försagt sig så många gånger i denna diksussionen att de flesta, som har varit med ett tag, vet vem hon är. Jag slog huvudet på spiken direkt när hon nämnde en speciell sa
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 22:28Du får gärna bevisa det påståendet om du så ska ner i nån server och rota Sylvia!
Du får gärna bevisa det påståendet om du så ska ner i nån server och rota Sylvia!
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 22:29Är det för att det är så oacceptabelt som gulliga, snälla och mobbade Bettan ger sig på nån som Sylvia på det här forumet? Och nu Charlotta med synnerligen personliga påhopp!
Bettan och ett par till har ju fan helt tappat fotfäste i verkligheten!
Att i
Är det för att det är så oacceptabelt som gulliga, snälla och mobbade Bettan ger sig på nån som Sylvia på det här forumet? Och nu Charlotta med synnerligen personliga påhopp!
Bettan och ett par till har ju fan helt tappat fotfäste i verkligheten!
Att i
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 22:31Sylvia
Jag har inte sett bevis på att Bettan är ett troll. Det kan vara så men det är inget som JAG kan förutsätta just nu i alla fall.
Så det var alltså en enmansarmé i trollskogen?
Sylvia
Jag har inte sett bevis på att Bettan är ett troll. Det kan vara så men det är inget som JAG kan förutsätta just nu i alla fall.
Så det var alltså en enmansarmé i trollskogen?
Quote from Catharina Brattlin on 18 November 2009, 22:32Du är inte själv medveten om det Bettan. Att Du har försagt Dig så tillvida att Du har använt uttryck och benämningar om saker o ting som för Dig vore helt okända om Du verkligen blev medlem i juni i år. Som först!
Jag HAR bra minne, även om Du inte tror
Du är inte själv medveten om det Bettan. Att Du har försagt Dig så tillvida att Du har använt uttryck och benämningar om saker o ting som för Dig vore helt okända om Du verkligen blev medlem i juni i år. Som först!
Jag HAR bra minne, även om Du inte tror
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2009, 22:33Tomas - det kan bero på att du bara varit här ett par månader - vi som varit med nåt år känner igen henne! Dock under andra namn... Jag håller med Sylvia totalt om detta!
Tomas - det kan bero på att du bara varit här ett par månader - vi som varit med nåt år känner igen henne! Dock under andra namn... Jag håller med Sylvia totalt om detta!
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 22:33Jag hoppas att Sylvia ser det som smickrande att det faktiskt är så oacceptabelt att hoppa på henne att den som vill göra det inte vågar göra det annat än som troll.
Jag hoppas att Sylvia ser det som smickrande att det faktiskt är så oacceptabelt att hoppa på henne att den som vill göra det inte vågar göra det annat än som troll.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 22:33Sylvia, du har missförstått Bettan L. iaf i denna tråd, och tagit det som ett enormt påhopp "slaktad"av då vad jag ser är ett påpekande kring funbeats-upplägg/funktioner(föråldrat/oäverskådligt och svårletat som var på tapeten då), därav att du har hänvis
Sylvia, du har missförstått Bettan L. iaf i denna tråd, och tagit det som ett enormt påhopp "slaktad"av då vad jag ser är ett påpekande kring funbeats-upplägg/funktioner(föråldrat/oäverskådligt och svårletat som var på tapeten då), därav att du har hänvis
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 22:33@Fredrik N
Så varför vill du inte kännas vid de exempel som räknas upp? Eller är det inte tillräckligt många? Hur många krävs då för att du ska vara nöjd? Eller varför frågar du hela tiden efter exempel? Av nån anledning anses givna exempel inte duga.
/
@Fredrik N
Så varför vill du inte kännas vid de exempel som räknas upp? Eller är det inte tillräckligt många? Hur många krävs då för att du ska vara nöjd? Eller varför frågar du hela tiden efter exempel? Av nån anledning anses givna exempel inte duga.
/
Quote from Catharina Brattlin on 18 November 2009, 22:35Tomas, Christer är precis inne på vad jag menar; Du har inte sett och varit med om det vi andra har. Alltså...
Tomas, Christer är precis inne på vad jag menar; Du har inte sett och varit med om det vi andra har. Alltså...