Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tomas, Bettan är ett sk forumtroll. Som byter identitet varefter det passar. Hon har försagt sig så många gånger i denna diksussionen att de flesta, som har varit med ett tag, vet vem hon är. Jag slog huvudet på spiken direkt när hon nämnde en speciell sa

Du får gärna bevisa det påståendet om du så ska ner i nån server och rota Sylvia!

Är det för att det är så oacceptabelt som gulliga, snälla och mobbade Bettan ger sig på nån som Sylvia på det här forumet? Och nu Charlotta med synnerligen personliga påhopp!

Bettan och ett par till har ju fan helt tappat fotfäste i verkligheten!

Att i

Sylvia

Jag har inte sett bevis på att Bettan är ett troll. Det kan vara så men det är inget som JAG kan förutsätta just nu i alla fall.

Så det var alltså en enmansarmé i trollskogen?

Du är inte själv medveten om det Bettan. Att Du har försagt Dig så tillvida att Du har använt uttryck och benämningar om saker o ting som för Dig vore helt okända om Du verkligen blev medlem i juni i år. Som först!

Jag HAR bra minne, även om Du inte tror

Tomas - det kan bero på att du bara varit här ett par månader - vi som varit med nåt år känner igen henne! Dock under andra namn... Jag håller med Sylvia totalt om detta!

Jag hoppas att Sylvia ser det som smickrande att det faktiskt är så oacceptabelt att hoppa på henne att den som vill göra det inte vågar göra det annat än som troll.

Sylvia, du har missförstått Bettan L. iaf i denna tråd, och tagit det som ett enormt påhopp "slaktad"av då vad jag ser är ett påpekande kring funbeats-upplägg/funktioner(föråldrat/oäverskådligt och svårletat som var på tapeten då), därav att du har hänvis

@Fredrik N

Så varför vill du inte kännas vid de exempel som räknas upp? Eller är det inte tillräckligt många? Hur många krävs då för att du ska vara nöjd? Eller varför frågar du hela tiden efter exempel? Av nån anledning anses givna exempel inte duga.

/

Tomas, Christer är precis inne på vad jag menar; Du har inte sett och varit med om det vi andra har. Alltså...