Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Oj oj, nu är det en hel tomtearmé i trollskogen som är sårade och förtvivlade och som börjar organisera sig.

@Fredrik N

Exemplen finns i denna tråd, vi har citerat dessa. Att du är selektiv i din läsning ligger bortom vår förmåga att påverka.

/F

Den här tråden visar i sitt sammanhang att man kan åka på däng om man är taskig eller oförskämd. Det är inte speciellt förvånande och inte mobbing.

Flåt, glömde bort att åka på däng är ett helt accepterat sätt att umgås även bland dom som inte ägnar sig åt kampsport. Nåt som alla andra dessutom måste finna sig i.

Personligen anser jag inte att det är okej att "åka på däng". I verkliga livet skulle j

Fö tycker jag även retoriken "det kan inte va nåt fel på funbeat då skulle ju inte funnits 87000 medlemmar" haltar betänkligt. Vad är det som säger att det inte skulle varit betydligt fler? Och fler aktiva?

Tycker du är riktigt lågt nere nu Charlotta me

Som man ropar får man svar typ. Jag tycker inte heller att man ska vara oförskämd, men om man är det kan man knappast säga att man blir mobbad när man får svar på tal.

Charlotta

Vad menar du med tomtearme i trollskogen? Vilka skulle ingå i denna?

Heh! Blygsam framtoning är nog en av de främsta kännetecknen om mig man får om man frågar mina bekanta.

Fredrik J,
Jag försöker inte selektera bort mobbning, det är ju nåt jag vill få bukt med om det existerar. Att du falskeligen försöker göra mig till en person som inte har nåt emot mobbning, att jag blundar för det, är ju otroligt kränkande, det sårar dju

Charlotta C:
Kan DU säga när jag har gjort påhopp?

Däremot tar jag strid i diskussioner. Även mot troll.