Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag menar att det är troll i diskussionen och detta råder det ingen som helst tvekan om. Vi har redan sett två tydliga och jag har ett par till på radarn. Trollmor har dessutom hänvisat till och gjort sig till taleskvinna för andra lika "mobbade" som hon

Hur vet Du det Petra? Vet Du nåt som inte vi vet?

Som jag sa innan har hon använt sig av uttryck och benämningar som INGEN skulle veta om man blev medlem i juni 2009 som först.

Jag tror inte ens Du har reagerat på dessa uttryck? Eller?

Ni är nog till och med skyldiga Bettan en jävligt stor ursäkt.

Hon må ha sagt sina "dumma" saker men hon säger nog inte sånt utan orsak.

Petra: Att du förstår Bettan har vi klart för oss. Hur du vågar påstå det däremot finns det bara en förklaring till som har nån relevans.

Charlotta: Menar du att jag ska låta bli att säga ifrån när nån bli ständigt utfryst och förlöjligad?

Kan ganska lugnt räkna ut vad som hänt henne. Ser man bara här på hur ni beteer er.

@Fredrik N

Det är faktiskt inte upp till vare sig dig eller mig att avgöra om det är mobbning eller inte. Det är upp till mottagaren och det har inte att göra med hur ofta det sker eller inte. Det är som att säga att det är okej att kränka människor bara

Filtret jag nämnde i annan tråd hade ju gjort att de som inte gillar Bettan hade kunnat filtrera bort henne och tvärtom... fast folk tycker nog det är roligt att bråka vad vet jag.

/F

Fredrik J,
Det finns en definition av "mobbning". För att var och en ska kunna bestämma huruvida den är mobbad eller ej krävs att vi slopar den vedertagna betydelsen och låter var och än definiera ordet efter eget tycke och situationens behov.

Jag har n

Petra: Du är verkligen engagerad i Bettans känslor och inre tankar. "Menar du att jag ska låta bli att säga ifrån när nån bli ständigt utfryst och förlöjligad?" Bettan har varit medlem sedan i somras och har gjort hur många framträdanden i diverse trådar

Fredrik Johansson: där sa du nåt som är helt sant - folk gillar att bråka! Det är ju trots allt det som helt outtröttligt pågår i den här tråden. Eller?