Quote from Elias Engqvist on 19 November 2009, 17:04Jag mobbar inte nån! Var har du fått det ifrån? Jag är en snäll och fin kille, med sportbil och glatt humör!
Jag mobbar inte nån! Var har du fått det ifrån? Jag är en snäll och fin kille, med sportbil och glatt humör!
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 17:17Liksom i stil?
Konstigt att TS var nöjd.
Liksom i stil?
Konstigt att TS var nöjd.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 17:54Stefan: Jag har sagt det förr, jag säger det igen. Dags att rannsaka sig. Gillar du inte att bli påhoppad, så hoppa inte på. Du fick ett exempel i länken ovan och det är helt orimligt att påstå att det var David som hoppade på dig och inte tvärtom. Sedan
Stefan: Jag har sagt det förr, jag säger det igen. Dags att rannsaka sig. Gillar du inte att bli påhoppad, så hoppa inte på. Du fick ett exempel i länken ovan och det är helt orimligt att påstå att det var David som hoppade på dig och inte tvärtom. Sedan
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 18:00Charlotta:
Jaha, och då är det ok med personliga påhopp alltså?
Är det så du menar?
Charlotta:
Jaha, och då är det ok med personliga påhopp alltså?
Är det så du menar?
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 18:04Fp David: Du har din stil, som sagt har du massor med överlägset intelligenta poänger, synd bara att du ska använda stilen alltför ofta så överlägset gentemot andra. Många har nog försökt säga ifrån mot dig, vilket Stefan gjorde där.
Stefan: Vet du om Fp
Fp David: Du har din stil, som sagt har du massor med överlägset intelligenta poänger, synd bara att du ska använda stilen alltför ofta så överlägset gentemot andra. Många har nog försökt säga ifrån mot dig, vilket Stefan gjorde där.
Stefan: Vet du om Fp
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 18:10Stefan igen: "Jaha, och då är det ok med personliga påhopp alltså?
Är det så du menar?"Jag struntar rätt mycket i vad ni två yrar om i pulsgruppen. Eftersom ni båda ägnar er ihärdigt åt påhopp i den tråden, så förutsätter jag att ni båda är ok med det
Stefan igen: "Jaha, och då är det ok med personliga påhopp alltså?
Är det så du menar?"
Jag struntar rätt mycket i vad ni två yrar om i pulsgruppen. Eftersom ni båda ägnar er ihärdigt åt påhopp i den tråden, så förutsätter jag att ni båda är ok med det
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 18:10Petra:
Inte som jag har sett.
Petra:
Inte som jag har sett.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 18:12Åh, vad sött. Nu demonstrerar Petra och Stefan ett gemensamt påhopp i realtid.
Åh, vad sött. Nu demonstrerar Petra och Stefan ett gemensamt påhopp i realtid.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 18:30Charlotta:
Fp David kan nog vara extremt rolig om han vill vilket du försvarar honom för, och nog skulle jag uppskatta honom mycket om det bara var så, men som det är nu ligger han som högst på listan bland dåliga tonspridare.
Charlotta:
Fp David kan nog vara extremt rolig om han vill vilket du försvarar honom för, och nog skulle jag uppskatta honom mycket om det bara var så, men som det är nu ligger han som högst på listan bland dåliga tonspridare.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 18:30Vem är många? Är det du o stefan, alltså två?
Vem är många? Är det du o stefan, alltså två?