Quote from Guest on 11 April 2011, 18:31Skrev för ett tag sen om att jag inte kan dra djupa andetag när jag löper. Kan det vara ansträngningsastma.
Vad jag gjort är att försöaka slappna av andas lugnt osv..
stretchat bröst rygg osv legat på en kudde mit på ryggen på rygg för sträcka ut..
men i
Skrev för ett tag sen om att jag inte kan dra djupa andetag när jag löper. Kan det vara ansträngningsastma.
Vad jag gjort är att försöaka slappna av andas lugnt osv..
stretchat bröst rygg osv legat på en kudde mit på ryggen på rygg för sträcka ut..
men i
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 18:41Vilka symptom har du?
Vilka symptom har du?
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 18:55När ja börjar anstränga mig så svårt att dra djupa andetag plus att det käns lite mer tungandat så säga tyngre att dra in luften än när ja bara går tex...
måste stana ibland för att orka dra ett djupt andetag.. går ej oftast när jag har en liten högre an
När ja börjar anstränga mig så svårt att dra djupa andetag plus att det käns lite mer tungandat så säga tyngre att dra in luften än när ja bara går tex...
måste stana ibland för att orka dra ett djupt andetag.. går ej oftast när jag har en liten högre an
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 19:03Övre luftvägsinfektion kanske?
Övre luftvägsinfektion kanske?
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 19:07okej har inte hört talas om det.. hur går det bort och vad gör man åt det??
okej har inte hört talas om det.. hur går det bort och vad gör man åt det??
Quote from Christer Berg on 11 April 2011, 19:16Verkar osannolikt med en 2 månaders luftvägsinfektion. De brukar läka ut självt annars blir det antibiotika.
Känns inte heller som astma eftersom astmakänningar brukar resultera i att det är tvärlåst eller jättetungt att andas. Man får ta lätta yttliga a
Verkar osannolikt med en 2 månaders luftvägsinfektion. De brukar läka ut självt annars blir det antibiotika.
Känns inte heller som astma eftersom astmakänningar brukar resultera i att det är tvärlåst eller jättetungt att andas. Man får ta lätta yttliga a
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 20:10Jag fick övre luftvägsinfektion i januari och det är inte förrän nu som det är helt borta. För min del tog det tvärstopp en morgon på löpbandet.kändes som om luftrören blev 5 nr för små och det var bara att kliva av. När jag försökte ta djupa andetag kom
Jag fick övre luftvägsinfektion i januari och det är inte förrän nu som det är helt borta. För min del tog det tvärstopp en morgon på löpbandet.kändes som om luftrören blev 5 nr för små och det var bara att kliva av. När jag försökte ta djupa andetag kom
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 20:46Inte för att jag kan säga vad det som vara fel som du upplever, men jag har ansträngningsastma som är kopplad till pollenallergi vilket jag upptäckte förra våren.
För mig kändes det som om andningssvårigheterna kom lite smygande under passen och blev vä
Inte för att jag kan säga vad det som vara fel som du upplever, men jag har ansträngningsastma som är kopplad till pollenallergi vilket jag upptäckte förra våren.
För mig kändes det som om andningssvårigheterna kom lite smygande under passen och blev vä
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 23:06ansträngningsastma kan behandlas effektivt med denna metoden.
www.lotorpsmetoden.se
(t+)
ansträngningsastma kan behandlas effektivt med denna metoden.
(t+)
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 17:32Man kan också prova med http://sv.wikipedia.org/wiki/Sockerpiller
Eller så går man till en riktig doktor.(Ja, jag är köpt av industrin och rädd om min egen försörjning och jada jada.)
Man kan också prova med http://sv.wikipedia.org/wiki/Sockerpiller
Eller så går man till en riktig doktor.
(Ja, jag är köpt av industrin och rädd om min egen försörjning och jada jada.)