Quote from Guest on 10 May 2007, 10:38Läste i Runners World för inte så länge sedan om ett "rekommenderat" antal fotisättningar per minut (tror jag att det var). Kan inte hitta notisen igen och minns inte exakt vad den kom fram till men...någon som vet vad som brukar rekommenderas?
Läste i Runners World för inte så länge sedan om ett "rekommenderat" antal fotisättningar per minut (tror jag att det var). Kan inte hitta notisen igen och minns inte exakt vad den kom fram till men...någon som vet vad som brukar rekommenderas?
Quote from Tony Olsson on 10 May 2007, 10:48180 per minut enligt bl a Jack Daniel.
180 per minut enligt bl a Jack Daniel.
Quote from Andreas Rickman on 11 May 2007, 12:38Yes , 180 steg / minut enligt en artikel i tidningen Varvet.
Yes , 180 steg / minut enligt en artikel i tidningen Varvet.
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 13:102,5 steg i sekunden! Åh jösses vilket trippande!!!!
2,5 steg i sekunden! Åh jösses vilket trippande!!!!
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 13:19Tyckte också det lät mycket, men har ingen aning om hur många jag själv tar..fast jag springer ju allt annat än fort.. 🙂
Tyckte också det lät mycket, men har ingen aning om hur många jag själv tar..fast jag springer ju allt annat än fort.. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 13:21Låter rimligt
Borde tanka hem en mix på 180 bpm och testa att springa till den
Låter rimligt
Borde tanka hem en mix på 180 bpm och testa att springa till den
Quote from Mathias Karlsson on 11 May 2007, 13:25Hmm 3 steg i sekunden blir det väl... om jag räknar rätt 😉
Tycker också att det verkar rimligt...
Hmm 3 steg i sekunden blir det väl... om jag räknar rätt 😉
Tycker också att det verkar rimligt...
Quote from Urban Nilsson on 11 May 2007, 13:33Valstakt.
Ein wienervals någon?
Valstakt.
Ein wienervals någon?
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 15:30Javisst - 3 steg i sekunden blir det ju. 🙂 Fick något matematiskt hjärnsläpp (#)
Javisst - 3 steg i sekunden blir det ju. 🙂 Fick något matematiskt hjärnsläpp (#)
Quote from Fredrik Närenfors on 11 May 2007, 17:22Jag utgår ifrån att det då skulle bli 90 steg per fot eller....
Jag utgår ifrån att det då skulle bli 90 steg per fot eller....